Wordt je wakker op zaterdag ochtend

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeroen
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 136

    #16
    Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

    Wat klote voor je dagg, ik ben dus ook schijtsbang voor zoiets dus jullie snappen dat ik als ik weer thuis ben ik in een tentje naast mn planten slaap....

    Comment

    • simplemind
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 204

      #17
      Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

      Oorspronkelijk geplaatst door monty
      Dan heb je die regel hier opt forum wel flink overtreden, ghehehe.
      Hoezo ??
      m'n laatste kweek dateert van 2006, dus hoef ik ook niets te verzwijgen ....

      Comment

      • Daggeroth
        Retired
        • May 2009
        • 522

        #18
        Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

        En toen liep ik uit gewoonte weer naar het balkon, alleen maar om me wederom te realiseren dat ik niks meer heb.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #19
          Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

          O lieve Daggg
          God was never on your side..

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #20
            Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

            Nou, omdat ik nu dus wiet heb. Even vertellen hoe het eruit ziet.
            Het zijn kleine onvolgroeide topjes. Het geen wat de rippers hebben laten vallen en dus een nacht op de grond hebben gelegen.
            Het heeft een aparte, ietwat fruitige geur.
            Ik heb er net een jointje van gerookt (was toch best droog na mijn mini droog sessie).
            De smaak was niet eens slecht, en ik heb nu een hele héle ligt opkomende high.
            M'n buikpijn is er ook minder van geworden.

            Heb nog kleine topjes over voor misschien 3 joints.

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #21
              Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

              Schrale troost dan, wat een pech zeg Daggeroth.

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #22
                Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                ook weer zo'n 'that's life' situatie

                Comment

                • Daggeroth
                  Retired
                  • May 2009
                  • 522

                  #23
                  Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                  Nou, aan de stammetjes die er nog stonden zaten nog wat topjes. Heb eergister een plant gekliefd. (Kreeg al aardig wat bruine haren) en vandaag gesnoeid.
                  De wiet is lekker plakkerig en is steeds sterker gaan ruiken.
                  Hangt nu te drogen.

                  Als ik het zo inschat is het iets van 15 tot 20 gram nat.

                  Comment

                  • Origineel
                    Retired
                    • Apr 2009
                    • 348

                    #24
                    Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ken-t6636.html
                    Zou er een link zijn ?

                    Comment

                    • Daggeroth
                      Retired
                      • May 2009
                      • 522

                      #25
                      Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                      escobar komt uit maastricht

                      Comment

                      • Daggeroth
                        Retired
                        • May 2009
                        • 522

                        #26
                        Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                        Hahaha, daMN da's een goed idee

                        Comment

                        • Kim
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2008
                          • 395

                          #27
                          Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                          Innige deelneming Daggeroth.
                          Jammer dat er mensen zijn die zulke dingen doen. Volgende keer schrikdraad met 220 V eromheen zetten dan leren ze het wel af!
                          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                          Medigebruiker

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #28
                            Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                            Had dit nog niet gezien, wat erg dat dit gebeurd is :o

                            Had je je planten in een openlijke tuin staan, of is er echt moeite gedaan om ze te rippen? En kon de omgeving deze planten ook zien? Wel klote dit zeg . . .
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • CelisMan
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2008
                              • 561

                              #29
                              Re: Wordt je wakker op zaterdag ochtend

                              ik ga één dezer dagen een alarm op mn serre zetten

                              Peace
                              grow da weed, smoke it's buds

                              Comment

                              Bezig...