plantjes!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skafe
    Retired
    • Aug 2009
    • 349

    #1

    plantjes!

    Korting op 420shop
    Het buiten kweekje van een maat van me!

    Het is Fruit Spirit van Royal Queen Seeds.

    Mooie dames


    de tweede foto is overigens van de kweek van vorige jaar.
    Attached Files
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: plantjes!

    Getver en ik heb geen buitenplanten staan, mooie buds.

    Grtz

    Comment

    • Jah Selah
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 226

      #3
      Re: plantjes!

      De prachtigste planten die bestaan. Ze zien er echt prachtig uit
      as it was in the beginning,
      so shall it be in the end
      -BM-

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: plantjes!

        Sow. Mooie struikjes man. Ziet er goed uit!

        Grtz

        Comment

        • Skafe
          Retired
          • Aug 2009
          • 349

          #5
          Re: plantjes!

          Inmiddels is er in ieder geval 1 omgehaald. En ik heb weer is geknipt! wat kan een mens daar toch blij van worden!

          Ik heb een beetje knip afval en ik ben mijn best aan het doen om de rest te krijgen. waarschijnlijk kan ik ook nog wat krijgen van een andere gast, dus dat word een hasj projectje!

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: plantjes!

            Comment

            • Skafe
              Retired
              • Aug 2009
              • 349

              #7
              Re: plantjes!

              eventjes bumpen hoor!

              Ik heb er gister een jointje van gerookt en ik vond het zeker lekker smaken. Nu ben ik niet echt het aangewezen persoon om wiet te testen omdat ik al een jaartje of 3 bijna alleen maar hasj rook.
              Door al die verdomd mooie toppen die hier op het forum langskomen krijg ik weer zo'n ongelooflijke trek in wiet jointjes. Gelukkig heb ik deze week tijd om aan mijn kastje te klussen! dus nog maar een paar weken en dan kan ik mijn eigen big bangs gaan roken

              Comment

              Bezig...