onze kas leegerooft" wtf....

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wierie Wierie
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 848

    #16
    Re: onze kas leegerooft" wtf....

    Nouja zeg........... erg zonde

    Wat een klootviolen
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #17
      Re: onze kas leegerooft" wtf....

      Erg vervelend. Ik hoop dat dit je niet laat weerhouden om volgend jaar gewoon overnieuw te beginnen. Zorg dan dat je een slot op je kas hebt zitten, dat zal ze beter buiten houden. (Mochten ze een ruit inslaan van je kas dan zul je dit waarschijnlijk wel horen).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #18
        Re: onze kas leegerooft" wtf....

        Pfff blijf van anderen hun planten gvd;

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • Nairez
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 117

          #19
          Re: onze kas leegerooft" wtf....

          egt belachelijk oO
          wist niet dat het zoveel gebeurde :s

          Comment

          • Zeemlapje
            Retired
            • Oct 2008
            • 165

            #20
            Re: onze kas leegerooft" wtf....

            Zeer spijtig en heel triest dat er mensen zijn die meer waarden hechten aan hun behoefte naar wiet dan vriendschap.
            Volgend seizoen lekker zaad bestellen, op een nieuwe locatie kweken en dan met niemand behalve je medekweker er over praten.

            Comment

            • Tosti
              Retired
              • Jun 2009
              • 306

              #21
              Re: onze kas leegerooft" wtf....

              Ongelooflijk kaatje!

              F*ckers.... Ik vind het echt heel vervelend voor je.
              Kan me niet voorstellen hoe rot het is.

              Diep triest..

              Comment

              • akanelis
                Retired
                • Sep 2009
                • 18

                #22
                Re: onze kas leegerooft" wtf....

                kut voor je man de klootzakken
                maarja vooral gewoon doorgaan fack die mensen.....

                Comment

                • Nefius
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 176

                  #23
                  Re: onze kas leegerooft" wtf....

                  damn.. das wel zwaar fuck ja.. al die arbeid.

                  Nagoed.. ik weet dat er "types" zijn die rond deze tijd flink op zoek gaan naar mogelijke plaatsen waar wietplanten staan en houden alles in de gaten.
                  Kortom, kan zomaar zijn dat je plantjes door een willekeurig persoon omgelegd zijn.

                  Nou.. sterkte in ieder geval..
                  Info nodig...? Zie: Misty's ABC

                  Comment

                  • boky
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 144

                    #24
                    Re: onze kas leegerooft" wtf....

                    Ow man , des wel erg man , (nie zo lang geleden is er in men werkplaats ingebroken voor motor ondedelen tepikken , heb de dader zelf gevonden (was een zeer goede kenis van me , via politie is het nu ongeveer op gelost ) dus Let op wie je het vertelt of toont . tis gewoon zielig zo iets tedoen ,


                    Zeer Veel Sterkte Kaatje

                    Comment

                    • Kim
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 395

                      #25
                      Re: onze kas leegerooft" wtf....

                      Enige deelneming Kaatje. Das echt balen.
                      "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                      Medigebruiker

                      Comment

                      • snaaps
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 181

                        #26
                        Re: onze kas leegerooft" wtf....

                        Beetje dom van je om de rest zelf niet veilig te stellen!
                        Tuurlijk komen die gasten terug om de rest op te halen, hoe meer hoe beter!

                        Maar goed, tja kut man, maar jah dat heb je met kinderen die nog bij papa en mama wonen en zelf geen weed mogen en kunnen kweken.

                        Comment

                        • green farmer
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2009
                          • 359

                          #27
                          Re: onze kas leegerooft" wtf....

                          Een vriend van mij heeft het ook een keer gehad, die had planten staan in een moestuintje,(ik hoor jullie denken, jaaa dan ben je ook niet slim bezig), maar iedereen kende elkaar in die moestuin en vonden het wel prima.... uiteindelijk 20 planten verder en klaar voor de oogst, komen ze daar is alles weg ook heel netjes afgezaagd en losgetrokken. We zijn er uiteindelijk wel achter gekomen wie het hadden gedaan, het was 1 jongen van 16 die dicht in de buurt woonde en in de nacht wel even wou kloten samen met een vriend en vervolgens dat tegen kwamen, de vriend heeft het laten afweten maar hij heeft zijn zakjes aardig met onze bloed, zweet en tranen gevuld!!!! Waren echt razend op die gast maar waren wel blij dat wij de opbrengst via hem hebben kunnen bemachtigen, (van zo'n 11 planten, die had hij namelijk al verkocht)...

                          Maar volgend jaar nog eens proberen man!

                          Comment

                          • berckie
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Sep 2009
                            • 17

                            #28
                            Re: onze kas leegerooft" wtf....

                            als je planten gestolen worden is niet leuk, maar wat ik gewoon zou doen is denken op naar een betere kweek plek want blijkbaar was die vorige kweekplek niet goed genoeg.
                            gr berck

                            Comment

                            • latindos
                              Junior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2009
                              • 558

                              #29
                              Re: onze kas leegerooft" wtf....

                              mijn oprecthe condelence voor het omhakken door straatboeven
                              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                              Comment

                              • pandemon
                                Advanced Stoner
                                • Oct 2009
                                • 58

                                #30
                                Re: onze kas leegerooft" wtf....

                                Oorspronkelijk geplaatst door kaatje
                                !!!hihii,nou weet je die man is zo grooot ,dat wij tog wel een beetje voorzichtig zijn!! en we verdenken hem alleen maar omdat hij de enige was,en hij zo nu en dan eff kwam buurmanen ...joh gelijk een goeie leer vol de volgende keer ,we nemen niks meer van hem aan gewoon ,,,,al komt tie met plantjes met gouden bladeren .....wij bedanken ...

                                vind dit echt kut voor je hoor

                                zag er echt fantastisch uit joh..

                                maar toch, voor grote mensen heb je grote knuppels

                                als iemand mij dit flikt he

                                Comment

                                Bezig...