Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Plantjes zijn gejat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn Plantjes zijn gejat

    Korting op 420shop
    Geachte medekwekers,

    Ik heb een slechte nieuws .
    Mijn 3 plantjes zijn vorige week zondag 4 oktober +/-3 uur.in Hilversum gejat
    Ik voel mee razend boos en wraakzuchtig
    Ik heb graag jullie hulp nodig om die eikels op te sporen en te verwijderen natuurlijk.

    Dieven actief opgelet
    Last edited by rifkif; 5 October 2009, 13:07.

    #2
    Re: Mijn Plantjes zijn gejat

    Je bent jammer genoeg niet de enige,
    Helaas zijn er nog veel mensen die niet van andermans spullen/planten kunnen afblijven.
    Sterkte.

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment


      #3
      Re: Mijn Plantjes zijn gejat

      Oorspronkelijk geplaatst door rifkif View Post
      Geachte medekwekers,

      Ik heb een slechte nieuws voor jullie.
      Mijn 3 plantjes zijn vorige week zondag 4 oktober +/-3 uur.in Hilversum gejat
      Ik voel mee razend boos en wraakzuchtig
      Ik heb graag jullie hulp nodig om die eikels op te sporen en te verwijderen natuurlijk.

      Dieven actief opgelet
      beetje jammer dat je gelijk met kanker moet gaan gooien doet me pijn als ik dat lees lang verhaal..
      zonde van je plantjes maar beter ga je niet gelijk met kk schelde..

      Last edited by monty; 5 October 2009, 16:17.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Mijn Plantjes zijn gejat

        Ja dat zijn de risico's van kweken echt jammer van je en snap je boosheid heel goed.
        Deze mensen die dat deden kan je op sporen en wat als je ze vind wat wil je dan terug krijgen doe je niet je kan er alleen van leren voor de volgende ronde
        Last edited by belladonna; 5 October 2009, 17:49.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Mijn Plantjes zijn gejat

          Duhu,helemaal mee eens,
          Heb het weggehaald.

          Grts
          Daniella
          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

          Misty's ABC

          Comment


            #6
            Re: Mijn Plantjes zijn gejat

            Oorspronkelijk geplaatst door DuHu! View Post
            beetje jammer dat je gelijk met Edit moet gaan gooien doet me pijn als ik dat lees lang verhaal..
            zonde van je plantjes maar beter ga je niet gelijk met kk schelde..

            N.B. Zelf er dan ook niet mee smijten!
            Neem me niet kwalijk
            Geloof me dat is niet persoonlijke bedoeld.
            heb een beetje de spoor kwijt door de emoties.

            Het spijt me

            Comment


              #7
              Re: Mijn Plantjes zijn gejat

              Ik kan wel snappen hoe je je voelt.. ikzelf heb ook elke dag de schrik van men plantjes te verlieze.. gelukkig ben ik momenteel elke dag thuis zodat ze geen kans haast krijgen men plantjes te stelen... meestal ga ik dan slape rond 3u en laat men raam ope staan en men rolluik half ope, dat moest ik iets horen direct kan ingrijpe.. men pa die doet elkekeer de vroege en staat ook meestal op rond 3-4u en vertrekt rond 5u ... maar om 5u zijn men overbure al wakker om te gaan werke en daarna wordt het vrij druk in men straat... dus ik hoop dat als er mensen plannen hebben ... het risico niet zullen nemen ...

              toch voel ik met u mee rifkif... u plantjes da gestole worde voelt echt zo hard aan alsof je een geliefde hebt verloren... sterkte!!!

              Comment


                #8
                Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                Inderdaad het doet heel erg pijn.

                Als ik achter kom wie dat gedaan heeft, het is 100% zeker afgelopen met de troep.

                Bedankt voor je reactie en medeleven

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                  Oorspronkelijk geplaatst door rifkif View Post
                  Ik heb graag jullie hulp nodig om die eikels op te sporen en te verwijderen natuurlijk.
                  Opsporen zou ik je onmiddelijk meehelpen mocht ik ook maar enige info hebben (wat niet het geval is), maar verwijderen???
                  Sorry man, maar aan liquidaties doe ik niet mee hoor!


                  Mijn medeleven man, het is natuurlijk heel vervelend voor je.

                  Comment


                    #10
                    Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                    hey rif , erg voor je man is echt kut. mar rol er even ene steek die op blaas die uit want zo'n eikels verdienen het zelfs niet om je daartoe te verlagen , heb dat gevoel ook wel es de eerste uren na slecht nieuws maar tenslotte zit er maar een ding op das blijven ademenen en verder wandelen op deze aardkloot

                    Comment


                      #11
                      Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                      Voel met je mee man, dit jaar hebben ze mijn buitenplant vergiftigd. Weet maar al te goed wat je meemaakt. Volgend jaar nen goed pleksje zoeken en vinden, en tegen niemand zeggen.

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                        NAH EN DAN WAREN HET MAAR 3 .....WIJ ZIJN ER 5 KWIJT ....

                        MAAR OOK JIJ MOET JE NIET UIT HET VELD LATEN SLAAN MAN ......

                        IK EN ME MAATJE GAAN OOK GEWOON VERDER MET KWEKEN HOOR!!

                        LEES DIT DAN
                        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtf-t7767.html

                        Comment


                          #13
                          Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                          Inderdaad jammer. Wat ik ook al bij Kaatje in het topic heb gezegd: Laat je niet uit het veld slaan. Begin volgend jaar gewoon weer overnieuw, als het kan.

                          Had je ze in de tuin staan?
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #14
                            Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                            Vandaar dat het belangrijkste aan guerilla farming een goede locatie vinden is.
                            En die heb ik gevonden, een goede locatie eh, nie u plantjes.

                            Rip plantjes

                            Comment


                              #15
                              Re: Mijn Plantjes zijn gejat

                              Mocht het om guerilla planten gaan dan ligt de fout idd bij jezelf (niet de geschikte plek gebruikt). maar het is natuurlijk altijd vervelend.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X