Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Livestream + microscoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Livestream + microscoop

    Korting op 420shop
    Beste medegenieters en leden.......
    Bij deze na een toestemming van JD met de vraag deze post te mogen plaatsen i.v.m. eventuele reclame is dit na weken uitstel eindelijk goedgekeurd door iedereen...........lol........

    Inmiddels heb ik al wat livebeelden uitgezonden betrefd trichomes....inmiddels hebben er ook al mensen een digitale microscoop aangeschaft en inmiddels zijn er ook al mensen die er over na denken er 1 aan te gaan schaffen.
    Goed nieuws........... ik mocht deze post plaatsen!!!!!!!!!
    Hierbij wil ik mededelen dat livestream op deze site volledig GRATIS is, de meeste livestream sites zijn betaald.....

    Waar gaat dit over:
    Nou...over livestream online zodat net als bij mij iedereen mag meegenieten van eventuele trichomes.
    Dus even een korte uitleg erover.

    Als eerste heb je dus een microscoop op usb (digitaal dus) en je wilt na veel oefenen en filmpjes maken eens live gaan.
    Dus gaan we met z'n allen op deze site:
    http://www.livestream.com/procaster
    daaronder staat een bestandje van 8,3 mb. DOWNLOADEN maar.
    Eens gedownload graag instaleren.

    vervolgens ga aan je aan de slag.
    Waarschijnlijk heb je een bestandje op je beginscherm staan en deze dus dubbel klikken.
    Na wat handelingen en invulwerk zie je dit schermpje:


    vervolgens klik je op "CAMERA" en er GO LIVE.
    Met ziet onderaan je scherm een balk verschijnen zoals deze:

    links van je scherm zie je momenteel wat je zelf aan het doen bent..........

    intussentijd heb je dat eerste scherm weer waar tabblaadjes op staan zoals:
    -broadcast
    -chat
    -promote
    -player

    klik vervolgens op player en je ziet dit:

    de channel page link, dit is de link die je kunt doorgeven zoals ik dat ook doe.
    Klik je dus daarop, dan kom je live meekijken.
    Verdere instellingen liggen natuurlijk allemaal binnen handbereik en wijzen zichzelf.

    Mocht U er toch niet uitkomen geef me gerust een pm-etje dan komt het zeker goed.

    in het begin zie je ook scherm staan naast camera, je kunt ook switchen tussen 2 of 3 beelden. B.v.: je wilt je camera laten zien en tevens ook een scherm...dat kan dus...gewoon even uitproberen.

    Misschien heb IK binnenkort een mooie film.......
    sommige forumgenieters hebben vanavond kunnen meekijken op m'n scherm (was een spelletje) dus werkt wel.

    Om dan even bij te vermelden waar men een goede (zelfde als mij en inmiddels MARCEL3) microscoop te kopen die WEL betaalbaar is:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...2083#post92083

    greetz KWEKER
    Last edited by kweker; 26 October 2009, 08:26.
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: Livestream + microscoop

    nice post kweker

    maar die microscoop lijkt me ook wel intressant maar waar en wat voor een moet ik kopen >????

    Comment


      #3
      Re: Livestream + microscoop

      digitale microscoop
      hoe kost die en waar te verkrijgen
      grtjs benhaze

      Comment


        #4
        Re: Livestream + microscoop

        4 tientje bij kijksjop

        Comment


          #5
          Re: Livestream + microscoop

          onderaan de post staat een link naar andere topic waar vervolegns een link staat naar het te bestellen product...............
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment

          Bezig...
          X