Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

    Korting op 420shop
    Ik ga in Januari een Sweet Seeds kweekje starten waarbij ik dus 2 soorten tegenover elkaar ga zetten. Mijn eerste keuze is gevallen op Black Jack, grotendeels omwille van de Jack Herer genen die er in zitten. De 2de keuze laat ik aan jullie over, kortweg omdat ik zelf geen keuze kan maken en omdat het voor mij eigenlijk om het even is. De enige voorwaarde die ik bij de mogelijkheden opgesteld heb is dat ze maximaal evenlang bloeien als de Black Jack.

    Het gaat dus om de Feminised Sweet Seeds zaden en die zijn dan ook de enige opties geworden. Dus wat JIJ het beste vind passen bij een Black Jack of wat JIJ een goede roker vindt of wat JIJ graag eens (qua opbrengst, groei of wat dan ook) eens zou willen zien strijden tegen een Black Jack onder dezelfde lamp, dat is JOU keuze!

    Ter info over de soortjes: http://boboseeds.com/feminised-seeds...age=nl&sort=4a

    Gelieve ook je stem te motiveren. Iedereen kiest volgens dat hij/zij dat goed vind en over smaken kan je immers niet discussieren dus dat gaan we ook NIET doen, althans niet op mijn topic.

    De opstelling en dergelijke zaken geef ik wel vrij wanneer het zover is. Het is nog een tijd maar ik wilde al graag even jullie mening weten zodat ik zelf alles wat kan in plannen en de zaden reeds bestellen

    LET THE VOTING BEGIN!

    Greetzzz

    Jona
    24
    Cream Caramel
    37,50%
    9
    Flash Back 2
    0,00%
    0
    Ganesh Spirit
    4,17%
    1
    Icecool
    12,50%
    3
    Psicodelicia
    33,33%
    8
    Sweet Tai
    4,17%
    1
    Wild Rose
    8,33%
    2

    The poll is expired.

    Last edited by Jona; 1 November 2009, 14:56.

    #2
    Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

    Psicodelicia 2 100.00%
    Overduidelijk wat het moet worden ^^
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

      Dat zullen we nog wel zien

      EDIT: MAG IK VRIENDELIJK VRAGEN AAN IEDEREEN OM EVEN EEN ZEGJE TE DOEN WAAROM JE OP IETS STEMT?
      Dank

      Greetzzz

      Jona

      Comment


        #4
        Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

        Omdat het wel een leuk naampje is, het me aangeraden is door $ir en ik hem voor de volgende ronde mogelijk ook wil zetten dus iedere sneak preview is welkom
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

          Psicodelicia heb ik gestemd, heb die ooit es gerookt en vond het een zalig daytime rokerke lekker van smaak en freaky high/stoned gevoel

          maar die cream caramel wil ik ook wel es zien groeien , gewoon omdat het er een lekker plantje uitziet op foto en de naam ook
          Last edited by Smoking Fifi; 1 November 2009, 15:31.
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

            Ik ben voor de 'Cream Caramel' gegaan

            Zou volgens de beschrijving lekker zoet zijn, en heeft een Indica/Sativa verdeling van 90-10 %. Een bijna pure indica dus, volgens mij wordt hij lekker compact met harde toppen.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

              ik ook voor cream caramel zeker nice
              Schutto In tha house

              Comment


                #8
                Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                Ik koos Ganesh spirit , potent wietje dat een heerlijk rokertje is .

                Comment


                  #9
                  Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                  Psicodelicia

                  alleen de naam al

                  eerlijk gezegd ken ik het hele wietje niet naam niet en nooit gerookt maar als ik naar de naam kijk lijkt die mij heel intressant

                  hoop dat je die pakt dan kan ik ook ff sneak preview ghehehhe

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                    De Ice Cool, lijkt me een interessant soortje en heb er nog nooit van gehoord.
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                      Cream caramel hier,omdat ik vind dat het erg lekker klinkt,niet meer niet minder..

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                        Cream Caramel, heb zelf nog zaadje liggen dus.. uit nieuwsgierigheid.

                        Greetz!

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                          Ice Cool, vind het wel een interessant soortje waar niet indica of sativa zwaar overheerst.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat wil jij naast Black Jack in mijn hok zien? Aan jou de keuze!

                            En om het allemaal nog wat spannender te maken ga ik op Psicodelicia stemmen, omdat ik een lichte voorkeur heb naar die . Alsnog neem ik hetgeen wat hier de uitslag van vormt...

                            En even terzijde: Die Cream Caramel is een Indica, een hele zware zelfs (90%). Dus persoonlijk de voorkeur naar een andere hybride aangezien ik anders qua breedte in de problemen ga komen. Het verschil met die Black Jack gaat me te groot zijn heb ik het vermoeden.

                            Greetzzz

                            Jona
                            Last edited by Jona; 1 November 2009, 22:12.

                            Comment

                            Bezig...
                            X