Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

    Korting op 420shop
    Hoe doen ze dat daar in Afganistan of Marokko in de bergen? Ze zaaien
    in de maanden jan -maart, en oogsten na de zomer hun cannabis velden. Gebruiken zij enkel gefemiseerd zaad, of groeit daar alles door elkaar heen? Wie kan mij dat uitleggen.

    #2
    Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

    Goeie vraag...?
    Vermits je landen aanhaalt die voornamelijk gekend zijn voor de hasjproductie en in mindere mate voor de wiet denk ik dat ze het daar niet zo nauw nemen met bestuiving.Op het einde wordt toch het hele zootje vermalen en tot hasj verwerkt...

    Dit is wat ik denk he , ik weet het ook niet zeker

    Comment


      #3
      Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

      daar zorgen de vrouwen van de boeren voor.zij lopen regelmatig in de velden de mannen uit te trekken.al zullen ze er hier en daar wel wat over het hoofd zien.
      grtz

      Comment


        #4
        Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

        Kan Markster , maar er zijn toch ook van die woestijnplantages (Egypte Marokko...) waar ze irrigatie voorzien , zaaien ,en dan niet meer terugkomen tot de oogst uit angst voor het leger.Hoe doen ze dat daar dan?

        Comment


          #5
          Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

          voor informatie over de buitenlandse plantages,moet je even op no mercy supplies kijken,is t mooi uitgelegd,met fotos en verhalen ervaringen enz!echt een intressaant stuk om eens te lezen.
          grtz
          sorry,voor t concurrent forum,alhoewel concurent?tis toch dood daar,maar speescees is wel de man die wat mij betreft de zaden cultuur meer an de man heeft gebracht in nl!

          Comment


            #6
            Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

            Thx Markster!! ga ik zeker lezen maar nu niet...doorlopende tekst lukt niet meer zo als ik stoned ben...

            Comment


              #7
              Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

              aight!lees t maar eens ,zal je vragen wel beantwoorden
              grtz

              Comment


                #8
                Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

                Wat ik in guerilla-teelt ben tegengekomen groeide door elkaar heen, maar er zaten altijd wel opvallend weinig mannen tussen. Genoeg voor redelijke zaadproductie, mooi uitgebalanceerd door langdurig uitselecteren door moedertje natuur. Afhankelijk van de plek word er soms voorgegroeid, maar dan zijn het echt afgelegen lokaties > eilandje ofzo, of onbewoonde berg > dat je de trouble van mooi ver ziet aankomen

                Helaas nog nooit bij echt grote produktievelden geweest.. aan de andere kant > dan wordt het ook snel erg stressig allemaal
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: buiten teelt in bv.Afganistan wat voor zaad?

                  mijn moeder gaat graag wandelen in marokko, vooral in de atlas gebergte, en daar is het zo afgelegen dat je van niemand last heb, maar toen liep ze ergens in de wildernis en kwam een gigantisch wiet veld tegen, niet in de buurt van ketama waar de meeste staan, dus er wordt niet alleen in bepaalde plekken gekweekt maar volgens mij hier daar paar velden in de atlas, alleen zij rookt niet en ze winst ook niet wat het was tot ze het aan mij vertelde, en ik het uit moest leggen.

                  maar om je vraag te beantwoorden over hoe ze water krijgen, ze kunnen alleen planten waar het de grond en andere bomen en planten groeien, dat zijn dan een soort van grote stukken oase.

                  en zij organiseert wandelingen door de atlas, maar er moet iemand trips naar de wietvelden organiseren

                  Comment

                  Bezig...
                  X