Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke email provider gebruik je?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Internet Welke email provider gebruik je?

    Korting op 420shop
    Ik gebruik voornamelijk mijn eigen email domeinen. Maar ook nog wel eens Hotmail omdat dit een fossiel is uit de prehistorische MSN messenger tijd.van het internet.
    En ook omdat dit email adres gekoppeld is aan andere diensten. Inmiddels heb ik de meest belangrijke dingen wel over gezet.

    Nu verwacht ik dat de meeste mensen wel een hotmail, live of outlook account gebruiken, of beter gezegd niet meer gebruiken maar nog wel hebben gekoppeld aan veel van hun inloggegevens van websites,

    Nu krijg ik veel bounced emails van deze accounts omdat deze na 270 dagen niet ingelogd te hebben inactief worden.
    Na 360 dagen worden deze accounts permanent verwijderd en verlies je alle emails, mappen en contacten.
    Bij Gmail zou deze periode nog korter zijn, maar mijn ervaring is dat deze accounts veel langer actief blijven.

    Net zoals browser van Microsoft zou (internet explorer) zou de email service (hotmail, outlouk en live) moeten sterven naar mijn mening.
    Gebruik je deze browser nog steeds of de email service van MS? Stap van het fossiel af zou ik zeggen

    6
    Hotmail / Outlook / Live
    50,00%
    6
    Gmail
    16,00%
    2
    Eigen domein / email
    25,00%
    3
    Anonieme email
    8,00%
    1
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    en hoe doe je dat dan?

    Comment


      #3
      Hoe doe je wat precies?
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Gebruik je deze browser nog steeds of de email service van MS? Stap van het fossiel af zou ik zeggen

        Comment


        • Jointjedraaien
          Jointjedraaien commented
          Editing a comment
          Een andere browser downloaden en geen hotmail.com meer gebruiken maar een andere provider

        #5
        Maar i love that fossiel, ik gebruik dat al van in 1999 ofzo ik mis zelf die oude vertrouwde msn tijden

        Comment


          #6
          Eigen mailserver en hotmail en hushmail en gmail
          Maar voornamelijk hotmail ivm regulier mail gebruik.
          Ad usum proprium!

          Comment


            #7
            Ik gebruik zakelijk en prive mijn provideraccount, voor het doorsturenvan mail naar mijn mobiel en tablet een gmailaccount en voor veel wietzaken, youtube en pinterest een outlook account.
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            Bezig...
            X