Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe surfen jullie op dit forum? (privacy/anonimiteit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Internet hoe surfen jullie op dit forum? (privacy/anonimiteit)

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik gebruik een VPN + chrome in guest mode.

    TOR-browser is te traag.

    Waarom zijn er her eigenlijk twee loginpagina's?
    Je hebt de eerste op de frontpage, en dan word je precies omgeleid?
    Moeten jullie ook twee keer je paswoord geven eer je binnen bent?

    Pas ook op met locatie id's in foto's van je planten posten... kan aanstaan op je smartphone...

    je hebt ook nog ccleaner, en eraser... eraser is voor de echte paranoide mensen, die versnippert gedelete bestanden door te overschrijven ...


    Grtz


    #2
    Ik geloof niet in anoniem surfen, die TOR browser is een tijd geleden al gehackt door de overheid.

    Chrome is van Google, daar heb ik nog minder vertrouwen in.



    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Beter iets aan beveiliging dan niets.
      Het is niet alleen de overheid die je moet vrezen.
      Tegen kleine boefjes werken dat soort dingen als TOR nog prima.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Beter iets aan beveiliging dan niets.
        Het is niet alleen de overheid die je moet vrezen.
        Tegen kleine boefjes werken dat soort dingen als TOR nog prima.
        Zodra ze je IP nummer kunnen trasseren weten ze ook je locatie toch?

        Comment


          #5
          Ik altijd via de servers van t binnenhof.
          veilig zat.
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Ik moet die moeite niet meer doen. Ze weten al lang wie dat ik ben. Ik blik even terug in tijd en besef hoe para me dit enige tijd geleden zou maken. Nu haal ik daar de schouders eens mee op. En moet ik mij ooit verantwoorden? Dan is dat zo.
            Maar ik zal geen schuld bekennen. Ik doe in mijn ogen niets verkeerd en dat is in overleg met heel mijn omgeving.
            Iemand anders die zich daar in wil moeien is dictatoriaal bezig en daar mag ik mij dan ook tegen verzetten. Wanneer mijn omgeving (dierbaren) problemen opmerken en mij daarop wijzen is dat een andere zaak. Maar een buitenstaander (en al zeker de staat) heeft zich niet te moeien met mijn gebruik. Ze hebben zich eigenlijk met niets te moeien. Die moeten doen wat WIJ zeggen en wij moeten niet doen wat ZIJ zeggen he. Dit is nog altijd een democratie eh.

            Comment


              #7
              Wat? Houden we ons nog bezig met vreemde praktijken naast onze hobby dan!?
              Ze kunnen zelfs een aanslag niet voorkomen met al hun aftap praktijken, maar wij moeten vrezen voor repressie vanwege onze cannabisgebruik en het hobby -kweken..

              De pot op met de overheid en hun dictatoriale trekjes. FOOkK OFF!
              Ad usum proprium!

              Comment


              • Organisch
                Organisch commented
                Editing a comment
                Ze kunnen niet of willen niet? Turkije had enkele aanslagplegers van Maalbeek/Zaventem als gevaarlijk aangeduid. Denk je dat men iets deed? Zie hoe de Belgische staat IS strijders beschermt tegen uitwijzing naar land van herkomst. Ook mogen jihadbruiden met kroost terugkomen. Syriestrijders die veroordeeld zijn in de rechtbank lopen gewoon vrij rond en hebben er een media circus van gemaakt. Ik weet hoe laat het is.

                Ook nu in Antwerpen kozen ze de war on drugs boven de war on terror. Het krioelt hier van salafisten en bijna duizend ex IS strijders. De politie kan niet meer patrouilleren door een multicul wijk zonder bekogeld te worden met projectielen. Dan zeggen ze dat het de drugs zijn, drugsdealers steken hen op. Het zullen zeker niet die boze salafisten in de moskee zijn hoor. De islam is vrede.

              #8
              Ik hoef maar 1 x in te loggen op de website zelf. Staat op automatisch, dus klik gelijk door .

              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #9
                Worden de access logs van de site eigenlijk bijgehouden? Of worden deze op regelmatige wijze opgekuist?

                Wat betreft de exif gegevens van de foto's, ik meende ergens gelezen te hebben op de site dat die gecleared worden bij het uploaden? Klopt dit?

                Comment


                  #10
                  ik heb vroeger zelf een forum gehad vbulletin, en elke user had een ip-adres ...

                  Comment


                  • SmokingJoop
                    SmokingJoop commented
                    Editing a comment
                    Verkeer op internet komt altijd van een IP adres.

                    Maar je kunt schuilen achter een andere .

                  • menos
                    menos commented
                    Editing a comment
                    De access logs (/var/log/apache2/access.log of iets dergelijks) bevatten alleszins alle URL's die worden geaccessed door gebruikers, samen met het IP adres van de bezoeker. Een IP adres kan gelinkt worden aan een persoon, maar ik weet niet hoe hard internet providers deze informatie zomaar aan onze blauwe vriend doorgeven...

                    Als je surft via een VPN of TOR vergroot je toch een beetje je veiligheid.
                Bezig...
                X