Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gokkast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gokkast

    Korting op 420shop
    Ik ben in het bezit van een random flashback gok kast , jammer genoeg zijn er een paar leds defect en is mijn kennis van elektronica beperkt, via deze weg zou ik een oproep willen doen of er iemand mij hier kan bij helpen, de elektrische schema's en nieuwe leds zijn in bezit !!! Tevens heb ik menig fora, google, ... afgelopen zonder resultaat en de fabrikant is niet meer te bereiken !

    S8008125.jpgS8008122.jpg

    Natuurlijk hoort hier een vergoeding bij , wie me kan helpen gelieve een pm te sturen !

    Bij voorbaat dank.

    Grtz

    #2
    Re: gokkast

    Leds ? Je bedoeld lampjes denk ik. (of op het moederboard?)
    Ik heb jaren in een gokhal gewerkt, en de Flashback ken ik natuurlijk ook.

    Die lampjes zijn niet moeilijk te vervangen toch ?
    Wat is er precies defect ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: gokkast

      Er branden sommige lampjes niet onder bepaalde knoppen en op de rollen. Ziet er mij vrij ingewikkeld uit om daar dingen voor te demonteren om aan die lampjes te komen !

      Heb net gecheckt en zijn idd lampjes.

      11844-410x400%5B1%5D.jpg

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: gokkast

        Gadver...zit een heel verhaal te typen, kijk nog eens naar de foto, en terug, tekst weg.
        Oke, opnieuw.

        De bovenkant van de knoppen bestaat uit een soort dekseltje. Dat kun je (voorzichtig) met een schroevendraaien omhoog wippen, waarna je bij het lampje kunt.
        Dekseltje terug erop leggen, klap erop, en klaar. Dat is de manier om lampjes te verwisselen.

        Als dat met geen mogelijkheid lukt, zul je de schakelaar moeten demonteren.
        Binnenkant kast, de draadjes naar de knop zitten op een soort blokje wat weer op de knop geschoven zit. Dat blokje kun je in 1x eraf halen. Je hoeft niet te solderen ofzo.
        Dan kun je de plastic ring, waarmee de knop vastzit in het frame losdraaien, waarna je aan de buitenkant van de kast, de knop er helemaal uit kunt wippen.

        De lampjes in de reels zitten precies achter de symbolen. Ik kan niet goed zien op je foto of alle drie de reels op 1 frame zitten, dan zou het mogelijk moeten zijn, misschien door een palletje aan de zijkant van het frame in te drukken, om in 1 keer alle3 de reels eruit te halen.
        Als dat niet lukt, moeten ze er 1 voor 1 uit.

        Daarna ga je lekker zitten, koffie erbij, setjes schroevendraaiers, en ga je de rest los schroeven wat nodig is om achter de symbolen te komen.
        Soms kun je ze wat opzij duwen, waardoor je er al bij kunt.
        Trial and error.

        Noteer van te voren precies welke defect zijn, want er staan een hele hoop symbolen op zo'n rol
        Ah, en trek de stekker eruit voor je begint..als je wat last hebt van ongecontroleerde bewegingen.

        Verder gewoon goed kijken. Zo'n kast zit niet zo ingewikkeld in elkaar.
        Ik weet nog toen ik voor het eerst zo'n ding opende...ik dacht "Ooh? is dat alles wat erin zit..."

        Jammer dat het geen omgebouwde is, naar euro's.
        Hoppers zijn veel storings-ongevoeliger dan die buizen.

        Middelste rol, onderste reel zit ook niet lekker op lijn zo te zien, of reset hij die als hij opstart ?
        Last edited by QnQ; 30 September 2010, 13:52.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: gokkast

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

          Daarna ga je lekker zitten, koffie erbij,

          Ah, en trek de stekker eruit voor je begint..als je wat last hebt van ongecontroleerde bewegingen.
          n ik voor het eerst zo'n ding opende...ik dacht "Ooh? is dat alles wat erin zit..."

          Jammer dat het geen omgebouwde is, naar euro's.
          Hoppers zijn veel storings-ongevoeliger dan die buizen.

          Middelste rol, onderste reel zit ook niet lekker op lijn zo te zien, of reset hij die als hij opstart ?
          De koffie is gezet de stekker is eruit en heb valium genomen voor die (on)gecontroleerde bewegingen te vermijden.

          En ja ze is omgebouwd naar euro's !

          Bedankt man, Grtz bobo.

          PS : Als er geen elektrocutie en dergelijke ongevallen gebeuren, bv mijn mond verbranden aan de koffie of de schroevendraaier door die ongecontroleerde beweging in mijn oog steek zal ik hier verder verslag van uitbrengen.

          Comment


            #6
            Re: gokkast

            S8008058.JPG great
            grts flipke de kabauter

            Comment


              #7
              Last edited by QnQ; 30 September 2010, 18:33.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X