Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

    Korting op 420shop
    Hi all,

    sommige van jullie weten al dat ik een apple heb aangeschaft,
    ze zeggen wel het is even wennen enzo,

    nou ja ik heb een paar voordelen gezien
    lekker snel, geen virussen, paar gratis apps maar daar houdt het bij op,

    dan kan je boot campen om te gamen enzo nou ja leuk allemaal maar dan heb je weer kans op virussen, ( had ik net zo goed een acer kunnen kopen van 600 euro met een i7 processer en dan lekker raggen )

    films afspelen: nou ja DivX player altijd positief over op de windows kan ik ff snel Subtitles eronder douwen met subtitles > bladeren > en je selecteert het bestandje,

    wat wil het geval heb ik de DivX player op me Apple kan ik niet eens een f*ckin subtitle toevoegen (kan niet eens bladeren)

    hoe zit dit of moet ik nu al me films in het engels gaan bekijken dan krijg ik de helft niet mee, want als ik zinnen lees snap ik het ,anders niet.

    misschien ben ik iets te vlug en wil ik alles te snel onder de knie hebben, maar ik wil gewoon ff weten hoe je zoiets snel en simpel doet,

    peace'
    Keza
    Long time ago, Back on track.

    #2
    Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

    hahahahahahahahahah

    ikke lekker raggen
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

    Comment


      #3
      Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

      Ik heb zelf hier alleen een iPad, die is gelukkig niet zo moeilijk als een Macbook oid.

      Daarnaast heb ik gewoon een - windows - PC. En daar blijf ik ook bij, ik geloof best dat die apple dingen handig zijn voor bepaalde dingen (als grafisch tekenen e.d.) maar voor mijn doeleinden (beetje rondsurfen, werkstukken maken en natuurlijk op JD rondzwerven) is dit prima.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

        Ik zelf doe een opleiding Media vormgeving, ik zie hier een paar programmaatjes op me Macbook maar stelt niet veel voor,
        kijk ik een beetje in de App store nou ja redelijke programmaatjes maar het overtuigd me niet.
        En via thepiratebay kon ik met windows relax downloaden en het programma gebruiken,
        mijn Mac leest de programma's niet, omdat het alleen programma's van de app store kan lezen of iets dergelijk.
        Nu kan ik wel gaan boot campen maar wat bereik ik er eigenlijk mee, dan heb ik weer kans op virussen terwijl Mac bekend staat op virus vrij..
        Ik zelf heb ook nog een windows XP uit 2006, maar ik vind het natuurlijk stukken fijner om gewoon op de bank te zitten en een laptop op je schoot.

        peace'
        Keza
        Long time ago, Back on track.

        Comment


          #5
          Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

          Er zijn net zoals voor windows plugins te downloaden om ondertitels af te spelen als je gewoon de srt in dezelfde map hebt met dezelfde naam.
          Via google kan je ze wel vinden.
          Ik ben niet echt een voorstander van apple... te weinig programmas, en als die er dan zijn... te duur !! plugins zijn er, maar niet voor alles wat ik nodig heb ! (ben zeer veel met adobe programmas bezig)
          ik moet toegeven het is sneller en loopt minder snel vast! ik zeg minder snel want ze lopen hier nogaltijd wel eens vast , en de helpdesk is altijd wel snel en goed in orde tegenover windows
          Virusvrij moet even zeggen dat dit een van de meest gemaakte fouten is... er zijn wel degelijk virussen op mac, alleen niet in zo grote aantallen als op windows, dus het kan nooit kwaad een antivirus er op te zetten.
          maar google handig hanteren en je kan je films met subs zonder problemen bekijken

          chrs
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #6
            Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

            @melosma
            klopt melosma als je het in dezelfde map hebt, maar met windows kon je gewoon selecteren wat je wilde en je was al klaar via DivX player, nu moet ik eerst weer renamen en verplaatsen, ik wil dat dan nog wel doen voor die paar keer clicken.
            De apps zijn inderdaad verschrikkelijk duur,
            Is het niet mogelijk om via thepiratebay.org bestanden te kunnen downloaden voor je mac ? of moet alles via de appstore.

            wat voor antivirus raad je me aan voor op de Apple ?

            oh ja en het ergste is nog waar Apple geen rekening mee heeft gehouden is op de site van www.jointjedraaien.nl ik kan me foto's niet uploaden vanaf me telefoon,
            Nee ik moet eerst de foto's uploaden op een andere site en dan kan ik pas de foto's op JD zetten, dubbele moeite niet waar?
            met windows was het click click en klaar.

            peace'
            Keza
            Long time ago, Back on track.

            Comment


              #7
              Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

              De beste pc's die er zijn , zijn degene die jezelf samenstel of dus de custom PC's.

              Je hebt meer voor een lagere prijs , bestel de onderdelen zet hem samen of laat het doen door een professional en al het andere van installatie natuurlijk.
              Je bespaart al rap 400-800€ dan dat je voor zo'n flutMAC moet betalen

              Comment


                #8
                Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                1 woord: Linux!

                Comment


                  #9
                  Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                  Das wel een snel OS inderdaad:p

                  Comment


                    #10
                    Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                    ik moet geen PC info, maar laptop info (is bijna hetzelfde) maar ik geloof niet dat je een eigen laptop kunt samenstellen
                    Long time ago, Back on track.

                    Comment


                      #11
                      Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                      nou dat kan wel hoor

                      http://www.replacedirect.nl/cat/lapt...nderdelen.html

                      http://www.laptopplus.nl/subcategory...enstellen/105/
                      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                      Comment


                        #12
                        Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                        thanks Gonzo
                        Long time ago, Back on track.

                        Comment


                          #13
                          Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                          Uhm,

                          Ikzelf heb momenteel geen werkende apple, (de mijne ligt uit elkaar ...maar ben te lui ze terug in elkaar te steken ) maar bij mijn vriendin haar laptop heb ik geloof ik Vlc player geinstaleerd. en daar kun je ook je subs gaan selecteren in invoegen

                          Wederom ben ik geen voorstander van torrents , indertijd as da supertraag en geraakte ni elke download klaar door te weinig users. ik durf me daar op dit moment niet over uitspreken aangezien ik het al jaren niet meer gebruik !

                          ik zoek meestal rapidshareachtige bestanden, maar dat is voor iedereen anders !

                          Chrs
                          --------------------------------------------
                          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                          ik voel me een geurillaboer

                          Comment


                            #14
                            Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                            De dissussie is altijd wat is beter Windows of Mac OSx

                            Persoonlijk ga ik voor Windows,
                            Omdat heel veel mensen dit gebruiken is er veel informatie te vinden over dit besturingssysteem zoals handleidingen enzovoort.
                            Het besturingssysteem simpel en werkt lekker snel plus bovendien kun je er goed op gamen.

                            Als je voor een device van Apple gaat dan krijg je een device met Mac OSx er op.
                            Dit wordt een stuk minder gebruikt dan Windows, en is wat moeilijker in gebruik.
                            Het werkt snel en heeft mooie addon's die in het besturingssysteem van Microsoft missen.
                            Helaas kun je er niet op gamen en veel dingen die je normaal in Windows makkelijk deed worden moeilijker omdat deze op een net andere manier worden uitgevoerd.
                            Met een Apple knopje maak je vele handelingen makkelijker

                            Dit is voor mij opzich niet echt een heel groot probleem,

                            Maar wat ik wel een groot nadeel aan Apple vind is dat je belachelijk veel betaald voor de naam en het design.
                            Dit zijn de prijzen van de macbook pro's momenteel

                            13 inch. Vanaf € 1.149.
                            15 inch. Vanaf € 1.749.
                            17 inch. Vanaf € 2.499.


                            Alleen al van de 13 inch kun je een laptop kopen met 2 misschien wel 3 keer betere specificaties.
                            Ik vindt dit weggegooid geld omdat met betere hardware je pc sneller is en langer mee gaat, en met een beter design niet.
                            Maar ja als je een keuze wilt maken moet je je zelf de vraag stellen.

                            Wil ik een hardwarematig goed product die er iets minder uitziet kwa design maar wel met een grote resolutie en een makkelijk OS

                            of

                            Wil ik een hardwarematig minder goed product die er iets mooier uitziet kwa design maar wel met een kleine resolutie en een moeilijk OS
                            Groet,
                            PlasticHorse

                            Comment


                              #15
                              Re: Apple gebruiksvriendelijk ik heb me twijfels....

                              Om te downloaden raad ik trouwens aan om te gaan werken met nieuwsgroepen.

                              Bijna iedereen werkt met torrents alleen het er zijn 2 dingen die heel vervelend zijn:

                              1. Je bent afhankelijk van je Seeds oftewel je kunt soms heel snel downloaden en soms echt heel langzaam. Bij nieuwsgroepen heb je constant een maximale verbinding ik bijvoorbeeld 1,6 mb/s
                              2. Als je met torrents iets download upload je vrijsnel ook bestanden naar andere mensen toe dit is uploaden(seeden) en dat is illigaal. Bij nieuwsgroepen download je alleen maar bestanden waardoor de kans om gepakt te worden niet aanwezig is.
                              Groet,
                              PlasticHorse

                              Comment

                              Bezig...
                              X