Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rosin Press.... van Ali

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rosin Press.... van Ali

Korting op 420shop
    Nou zoals de meesten van jullie weten twijfel ik al een tijdje over de aanschaf van een rosinpress. Nu vind ik die van Graveda erg interessant qua prijs en capaciteit maar ik blijf het veel geld vinden voor een potkrik met 2 verwarmde platen. DUs was mijn gedachte... koop gewoon 2 verwarmde platen, trek die oude krik uit de schuur en gaan met die banaan.. Dit bleek allemaal minder eenvoudig dan gedacht, het duurste onderdeel blijkt dus juist de warmteplaat te zijn...

Gevolg: Ik heb zojuist een 5 tons pers op Ali besteld voor €170,00 incl. verzendkosten... tevens een pre-press mold besteld en 90+120µ filterzakjes. Waarom niet fijner? Omdat ik niet DAB maar het gewoon als hasj wil roken in mijn waterpijp of joint... iets plantmateriaal is dan niet erg. Uiteraard zal ik vast nog wel experimenteren met fijnere filters maar ik ga dit eerst proberen..

Ik houd jullie op de hoogte
    Binnenkweek
    Hydro
    Kokos

Dat is geen geld.
    Volg mijn fototopic voortaan hier als JD is gestopt.

Tot dan klik HIER.

Comment

See ya well? 20250707_205620.jpg
    Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Nee hoor ik heb alleen zaden in de vriezer. Rosin in de koelkast.

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Oh, excuseer. Ik haal alles door elkaar de laatste tijd. Ik meen dat iemand die tussen velletjes papier vlak maakte en zo invroor

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Geen idee.

En? Vroeg me af hoe het apparaat bevalt?

Comment

• Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Zeker.. goede opbrengst, redelijk vlot op temperatuur. Temperatuur wijkt wel flink af maar gelukkig is dat slechts een detail
Bezig...
X