Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe computer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe computer

    Korting op 420shop
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Nieuwe computer

    Goede voornemens
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Waar zou je hem voornamelijk voor gebruiken JD??
      Als het voor PhotoShop en Illustrator enzo is, dan neem je idd beter de quad, maar als ik de grafische kaart bezie, merk ik dat er ook wel een gamertje verscholen zit
      Moest het het geval zijn dat gamen primeert, zou ik toch opteren naar een snelle Core2Duo dan. Games maken toch nog niet optimaal gebruik van de verschillende kernen.. (behalve Crysis dan) de meeste spellen beginnen nu nog maar pas in te werken op het hele dualcore gedoe. En het verbruikt natuurlijk ook minder stroom.
      Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

      Comment


        #4
        Voornamelijk toch wel voor grotere programma's Adobe CS etc...

        Die grafishe kaart kan er nogwel mee door mocht ik weer een goede game tegenkomen
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          geen geld

          Comment


            #6
            ik heb nu de 8600gt moet ook nodig update.

            Comment


              #7
              ruimen. De E4600, E6540, E6550, E6750, E6850, E8190, E8200 en E8300 krijgen een ‘product discontinuance notice’-status in december wat betekent dat alleen nog de laatste orders uitgeleverd worden, en begin 2009 zullen ze definitief van het toneel verdwijnen. In het tweede kwartaal van 2009 zal ook de E4700 het loodje leggen.
              Bij de quadcores zullen vijf modellen verdwijnen. In het eerste kwartaal van 2009 zullen de midrange Q6600, Q6700 en Q9450 verdwijnen. De huidige topmodellen, de Q9750 en QX9770, zullen in het tweede kwartaal van 2009 het veld moeten ruimen. De topmodellen zullen opgevolgd worden door de Core i7 965 die op 3,2GHz geklokt is, terwijl de Q9450 door de Core i7 920 wordt opgevolgd die op 2,66GHz is geklokt.

              Bron: http://tweakers.net/nieuws/56227/ein...dualcores.html
              Hmm, misschien nog even wachten
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Nu al stoppen met dual en quad cores?

                Maf..
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Je kan altijd wachten.. maar heeft op zich niet veel nut...
                  Tegen de tijd dat je dan denkt dat de tijd rijp is je upgrade uit te voeren, zijn er alweer andere nieuwe onderdelen uit, en dus ook andere onderdelen afgeprijsd.
                  Zo kan het spelletje blijven duren
                  Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                  Comment


                    #10
                    ja dat is ook zo, maar o.a. de q6600 verdwijnt uit het middensegment. waarschijnlijk gaat dell voor de feestdagen nog mooie aanbiedingen plaatsen omdat ze van die systemen af willen. dell hanteert de prijzen van meer dan 6 maanden geleden ofzo, zoals ik al zei:

                    Ik verwacht dat ze nog wel met de prijzen gaan schuiven, tenminste dat hoop ik
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Heb je natuurlijk ook een punt..
                      Desalnietemin zal je een heel deftige setup hebben
                      Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

                      Comment


                        #12
                        q6600 loopt gemiddeld 3,2 ghz op stock voltage ennuh als je onderdelen hebt dan bouw ik m wel voor je

                        Comment


                          #13
                          Niet gek dat ze stoppen met dual cores. Er is geen droog brood meer te verdienen in de PC industrie. Intel zal zich bijna volledig gaan richten op de draagbare computers, let maar op.

                          Dit is hetzelfde principe dat er geen zwartwit televisies meer verkocht worden: niemand wil ze. Zo zal het ook deels aflopen met de PC industrie.

                          Greetz,
                          Micks

                          Comment


                            #14
                            dat denk ik niet, want met een laptop heb je toch meer beperkingen. als je gaat kijken naar o.a. interne schijfruimte, grotere videokaarten en natuurlijk temperatuur onder controle houden.

                            ze kunnen toch niet alle overclockers aan een laptop vastpinnen?

                            maar goed aan de andere kant zijn de nieuwere mobiele telefoons al zo goed als laptops en worden die dan toch ook overbodig?

                            greetz

                            oja Dell computer
                            Last edited by knockie; 28 October 2008, 16:09.

                            Comment


                              #15
                              ik wacht op de volgende generatie zenne, ik heb geen zin om nu nog wat te investeren.
                              ik zit met geclusterde intell extreme quad cores, kost mij al ruim €800 om deze te vervangen. en zit tevens met een geclusterde grafische kaart die mij ook een lelijk fortuin gekost heeft.

                              Ik wacht op de nieuwe zotte generatie en de geoptimaliseerde gameprocessors
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X