Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tor Netwerk,De toekiomst?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tor Netwerk,De toekiomst?

    Korting op 420shop
    Ben juist dit weekend mee begonnen te onderzoeken uit nieuwschierigheid.

    Ben gelukkig samen al 2 jaar met zelfde lieve meid dus zit er niet op vanwege de bekenheid al pedofielen paradijs.
    Maar ja dat heb je dus als je vrijheid wil op het internet trekt ook de zieke mensen onder ons aan.

    Tor Netwerk dus, of Dark Internet, Deep internet...

    Mensen die er ook soms opzitten,Bitcoins gebruiken.

    Enige site die ik bezocht heb hoe kan het ook anders.

    Silk Road.De amazon voor geestveruimende middelen.
    Zag er wel nice uit en ja een beetje een sience fiction gevoel.

    Google Tor Project Download.
    Dowloaden,instaleren en starten,normaal start hij firefox van zelf nee werkt niet met google chrome.

    #2
    Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

    Oh, ik dacht dat je helemaal ging uitleggen wat het is en hoe het werkt..
    Denk je niet dat zo'n netwerk niet 24/7 gemonitord wordt door justitie ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

      Like all current low latencyanonymity networks, Tor cannot and does not attempt to protect against monitoring of traffic at the boundaries of the Tor network, i.e., the traffic entering and exiting the network. While Tor does provide protection against traffic analysis, it cannot prevent traffic confirmation (also called end-to-end correlation)

      Grtz,

      Comment


        #4
        Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

        In het Justitiepaleis sectie stiekem : "en die witte vlek daaro,. da's Olliarts met z'n tor-dingetjes. Gelukkig hebben we zo'n fijn virusje an duitse makelijk geinstalleerd op z'n systeem, die netjes logt waar hij hoe naartoe gaat en wat daar zoal bekeken wordt".
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

          Ja al goe, ook laatste keer dat ik een topic begin hier djeezes...

          Comment


            #6
            Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

            tor heeft wel degelijk anonimiteit,niemand weet waar de server is.je kunt tor voor vele doeleinden gebruiken.
            bv silkroads en andere leuke winkels.
            negatieve kant ,pedos gebruiken t dus ook veelvuldig.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                ik zelf vind t wel eens leuk om zon dingen te proberen,ok we kunnen 24/7 para zijn,maar dan is t toch ook niet verstandig hier op t forum te zijn?
                ik zelf maak me er niet zon zorgen over,en maak gebruik van de vrijheid die ik heb!
                maar dat is ieder voor zich.
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                  geen stress Olliarts, ik loop al 3300 berichten hiero te zwetsen dus daar zou ik niet al teveel aan tillen daarnaast : ik vind het leuke van topics dat er een verscheidenheid aan meningen komt bovendrijven, negatief en positief. Ik hou daar rekening mee, en reken er zelfs op. Want als iedereen hetzelfde denkt is het maar een saaie bedoeling..

                  so : keep on posting, en zie elke vorm van reactie als iets positiefs. Want als het mensen allemaal niks kan schelen posten ze ook niet > er is dus belang (of was het nou behang ?)
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                    Nee man geen haat, maar het is hard hier voor kleine belg je weet toch Passeer die vredespijp...

                    Comment


                      #11
                      Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                      Pft..je kan toch gewoon antwoord geven op de vragen die je oproept met het openen van dit topic ?
                      Of weet je er verder niks vanaf en roep je maar wat, dan mag je dat ook gewoon zeggen.
                      Ik weet graag alles wat ik nog niet weet.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                          Alles op die website is hardstikke duur. Ik ben er ook wel eens geweest

                          Comment


                            #14
                            Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                            Ja maar het gegeven is er.
                            Geen kut dealer meer sturen of bellen die niet opneemt of reageert.Of die niet voor minder dan 20 komt.

                            Comment


                              #15
                              Re: Tor Netwerk,De toekiomst?

                              Ik wist niet dat de Fransen tijdens de renaissance gebruik maakten van internet...
                              We kiezen onze "leiders" niet op basis van het in handen hebben van de touwtjes...daar waar ontwikkelingen te snel gaan om ehet fatsoenlijk af te schermen...ik begin echt een hekel aan internet, sociale netwerken en dergelijke te krijgen...
                              sociale en communicatieve hulpmiddelen belemmeren sociale en communicatieve vaardigheden en omgang...
                              belemmerd mensen zelf te denken te filosoferen, de discussie ondergeschikt aan de conclusie...en efficiency belangrijker is als integriteit, en toewijding...
                              dus fok dat! Ik vind anonymous wel leuk en aardig, maar het is een beetje een internetvariant van de PVV...
                              Last edited by Pariaz; 6 March 2012, 20:49.

                              Comment

                              Bezig...
                              X