Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jailbreak IOS 6.x

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Jailbreak IOS 6.x

    Ik heb me gister eens even verdiept in de nieuwe app's en tweaks. Appcake is het nieuwe alternatief voor Installous, daarmee kun je bijna alle betaalde apps gratis downloaden.

    Verder is er ook een alternatief voor Iapfree/iapcracker. Add de source system.in-appstore.com/repo/ en ze hebben maar 1 package en dat is het alternatief. Daarmee kun je alle in-app aankopen (bijv nepgeld voor echt geld) ook gratis kopen. Dat is wel lache.

    Springtomize 2 Hiermee kan je zowat ALLES aanpassen, bijv je carrier naampje waar nomaal KNP NL staat kun je naar voorkeur aanpassen.

    Iets nuttigs: Persoonlijk gebruik ik mijn iphone erg vaak en thuis is het internet niet al te best. Als ik dan automatisch op mijn internet zit en ik wil graag even wat snel downloaden of bekijken dan moet je normaal gesproken helemaal terug naar je instellingen en daar je WiFi uitzetten. Met SBsettings kun je via een swipe op je klok een menutje uitklappen waar je allemaal shortcuts in kan zetten en via daar bedien je snel je internet, schermlicht, processen enz.

    Musicbox is een heeel erg handige app voor als je muziekliefhebber bent of liever gezecht luie muziekliefhebber. Als je in musicbox bijv reggae opzoekt krijg je allemaal verschillende soorten nummer van artiesten en albums soms. Je klikt erop download het en je heb het nummer in hooguit 45 sec. Als je de app hebt zul het het gebruiksgemak opmerken.

    Iets heel erg handigs is Lockdown proihacksrepo.com en repo.insanelyi.com nodig.

    Comment


      #17
      Re: Jailbreak IOS 6.x

      Ik heb de update naar iOS 6.1, de jailbreak uitgevoerd en daarna de reserverkopie teruggeplaatst. Ging perfect!
      Alle contacten en instellingen stonden weer terug, behalve de geinstalleerd Apps.

      Daarna extra resources toegevoegd aan Cydia zodat alle tweaks en apps gratis geinstalleerd kunnen worden.

      vShare gebruik ik als alternatief voor Installous. TomTom, Navigon, Discovr en andere handige apps zijn inmiddels weer gedownload. Moet wel vaker de downloads opnieuw opstarten, maar hij gaat verder waar die was.

      Via Cydia vind ik de tweaks: Barrel, Five Icon Switcher, Five Column Springboard, NCSettings, cyDelete en Activator de must-haves.

      Comment


        #18
        Re: Jailbreak IOS 6.x

        Barrel maakt het zeker wel leuk, als je dat soort dingen mooi vind is Deepend ook wel wat voor jou. En zeppelin.

        Comment

        Bezig...
        X