Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Firefox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Firefox

    Korting op 420shop
    Hij wil niet downloaden.
    Hij laat wel zien dat hij een bestand binnenhaalt, maar als ik dan op mijn pc kijk is het er niet. In de download manager kan ik ook niet rechtermuisklik>openen doen.
    Iemand een idee?
    Geen dingen posten als ww.fuckinggoogleit.com want google is een bitch in dit geval.

    #2
    Re: Firefox

    firefox heeft een eigen download folder, via Extra -> Downloads kan je zien wat je gedownload hebt... ook kan je hier de root-folder achterhalen
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: Firefox

      Inderdaad, zodra je iets download komt er (bij mij tenminste) een "download manager" waarop je de laatste downloads ziet. Ook kan je op het bestand klikken en de map openen waarin het bestand staat.
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Firefox

        Ja normaal gesproken gaat dat dus zo, vandaar dat ik de vraag stelde.

        Comment


          #5
          Re: Firefox

          Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
          Geen dingen posten als ww.fuckinggoogleit.com want google is een bitch in dit geval.
          En op Bing ??

          Nee, even zereneus, als je in je balk naar Firefox > vorkeuren gaat, kun je zien waar je bestanden opgeslagen worden, of zelf een folder kiezen. Het kan iets anders gaan, maar ik draai hier OSx en weet niet of dit hetzelfde uitziet als Windhoos...

          Tevens kun je, als je de naam weet van het bestand, naar Deze computer gaan, 1 x aanklikken, CTRL + F en dan de naam intypen. Je PC gaat dan je hele schijf afzoeken. Tevens kun je hier zoeken naar "Downloads". Dan heb je je map ook zo gevonden.

          Suc6 !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            Re: Firefox

            Mensen, mensen, ik weet hoe firefox werkt, en ik weet hoe ik m'n schijf afzoek. Ik heb dat al gedaan. Dat is het rare eraan..

            Comment


              #7
              Re: Firefox

              wat gebeurd er als je met IE download?
              sigpic
              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

              Comment


                #8
                Re: Firefox

                Firefox opnieuw installeren?
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Firefox

                  Oorspronkelijk geplaatst door Daggeroth View Post
                  Geen dingen posten als ww.fuckinggoogleit.com want google is een bitch in dit geval.
                  www.goegel.be
                  Probeer daar maar eens...

                  En wat vind ik daar:
                  http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

                  En klik nu op gratis download
                  Dan gaat ge naar dat setup fileke en installed ge het
                  Of drukt ge na het downloaden op "openen".
                  Zie dat bij het het installeren geen andere programma's opstaan.
                  Het zal zo ook wel lukken, maar tis beter dat je niets hebt openstaan dan.

                  Comment


                    #10
                    Re: Firefox

                    misschien een idee op downthemall the downloaden dat is een download manager maar dan in de vorm van een addon op youtube zeggen ze ook dat die dan sneller download maar dat weet ik niet. Je kan het proberen

                    Comment

                    Bezig...
                    X