Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft er een Iphone?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Wie heeft er een Iphone?

    2016-02-07-10-19-14--1233957187.jpeg

    Fok Iphone
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #47
      Re: Wie heeft er een Iphone?

      Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
      sinds de eerste iPhone er was de 2g dus tot nu toe altijd een iPhone gehad, nu de 6s inmiddels

      Ik heb met me werk veel met smartphones en computers te maken en veel ook met android wat absolute CRAP is
      Das vreemd, ik ook en ik ben sterk overtuigd van het tegenovergestelde. Ik heb een Galaxy S3. Een S3? Terwijl er ondertussen al een S6 is? In tegenstelling tot Apple enthousiasten ben ik geen schaap dat 800 of 900 en tegenwoordig zelfs 1000 euro betaalt voor een nieuw toestel met amper meer functionaliteit, terwijl er niks mis is met het vorige. Gewoon maar om dat nieuwe toestel te hebben. Die prijzen zijn overigens te belachelijk voor woorden. Koop je dan een rolex of een tag heuer of breitling horloge als je de snob wil uithangen, want uiteindelijk komt het daar voor veel mensen op neer.

      Welke functionaliteit heb jij met je 6S meer dan ik met mijn 250 euro Galaxy S3? Wat zijn dan je argumenten om android crap te vinden? Ik ben echt benieuwd wat een mens bezield om zoveel geld uit te geven aan een gsm.

      Onlangs was een klant nog verbaasd omdat er in zijn HP Slate tablet een scherm zat van sharp. In de touchscreen pc's van apple zit een LG scherm. Vijs dan maar is je iphone open, zal ook wel LG in zitten. Dus je betaalt in mijn ogen 300 a 400 euro meer voor dezelfde hardware als een Nexxus.
      Dan praat je is met iphone users die er de ballen vanaf weten (beter bekend als iphone users) en die vinden LG dan brol. Hilarisch grappig is dat. Hetzelfde als de mensen die hun printer van HP brol vinden en zich een canon willen aanschaffen. Ook al meegemaakt.

      Comment


        #48
        Re: Wie heeft er een Iphone?

        Ik zelf heb een Iphone 5. Ik heb hiervoor gekozen nadat ik over het algemeen negatieve ervaringen had opgedaan met android. Ik baseer mijn mening dan ook op mijn eigen ervaringen.
        Bij het gebruik van een Android toestel, liep het toestel snel vast, gaf storingen weer, werd zeer traag, en dit alleen in een korte periode van tijd. Daarom had ik besloten om een Iphone te nemen, wat mij tot nu toe zeer goed bevalt. Geen storingen en is nog even snel sinds twee en een halfjaar terug. alleen de batterij is aan vervanging toe. Ik ben positief, hoewel het misschien tegenstrijdig is, aangezien ik Apple kapitalistisch vindt met hun uitbuitingen en het moeilijk doen met de garanties/reparaties. Helaas geld dit voor veel bedrijven.

        Comment


          #49
          Re: Wie heeft er een Iphone?

          Yeah, ik heb nog een SGS2 Beowulf, originele Android, originele batterij en alles werkt nog steeds 100%.

          #VlammendeMango: Misschien een gratis batterij ? Heb je hier al gecheckt ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #50
            Re: Wie heeft er een Iphone?

            Nexus 5 van lg. 2 jaar oud en nog razendsnel. En de laatste versie van Android.
            Baas in eigen brein.

            Comment


              #51
              Re: Wie heeft er een Iphone?

              Als je je oude gsm terugzet naar fabrieksinstellingen dan loopt die ook terug snel. Ik erger mij aan het feit dat ik veel apps niet kan verwijderen, maar met odin en rom manager maak je je gsm custom. En snel.
              Via het werk heb ik nu een Moto G en voor die prijs is dat ook een goed toestel. Moest ik zelf nog eentje willen kopen in een zotte beu dan was het ook de nexus. Of de nieuwe ubuntu smartphone, ook al veel goeie dingen over gehoord.

              Hoe zat het dan met de hardware flamingmango? Vergelijkbaar of niet? Ik heb mijn S3 nu 3 jaar denk ik en ik moet die nooit rebooten. Hij wordt wel trager, maar echt veel geheugen heeft dat beestje ook niet. Dus na een aantal updates is dat normaal.

              Leuke update bij apple onlangs. Wanneer de mobiele data beter was dan de wifi schakelde hij automatisch over op de mobiele data. Terwijl je zelf denkt dat je op de wifi zat. Kon wel is voor veel mensen een pijnlijke zaak worden.

              Ohja, trouwens niks mis met wat snobisme (tackle tarts). Maar besparen op eten en een iphone hebben dat gaat er bij mij bv moeilijk in. En ja, ik ken zo'n mensen.

              Comment


                #52
                Re: Wie heeft er een Iphone?

                Geen i phone hier , heb vier jaar met mijn Galaxy s2 gedaan tot hij van de trap viel altijd zeer tevreden over geweest.Daarom ook geen s5 of 6 gekocht maar gewoon simpel een s3 met sim only en ook weer zeer tevreden.

                Comment

                Bezig...
                X