Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

    Korting op 420shop
    Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091221_004
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Re: Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

    Eindelijk gaat er iets gebeuren hoop ik, want 60Gig per maand voor 6 man is heel weinig hier in Belziek
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      Re: Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

      Geven de providers in Nederland onbeperkt, of zijn er ook met limiet?

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

        Er zijn wel providers die nog met limieten werken, maar dit zijn meer uitzonderingen dan vaste providers daarnaast is het ook nog eens zo dat het eigenlijk alleen op de allergoedkoopste pakketten zit. Die over het algemeen gebruikt worden door gebruikers zonder eisen aan internet omdat ook de dl/upl erg laag is.
        sigpic
        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

        Comment


          #5
          Re: Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

          Zit via ziggo en nieuwsgroepen hebben een limiet van 2000 mb als ik me niet vergis.
          Doe er niks mee en gebruik een betaal server,daarmee wordt rond 30 gb gedownload.
          Ik heb een lite pakketje en nog geen commetaar op me verbruik gehad.
          recht is recht. krom is krom.

          Comment


            #6
            Re: Overheid onderzoekt beperkt downloaden op internet

            Ik las vandaag een artikel dat deze zelfde overheid onderzoek doet naar de mogelijkheden voor het strafbaar stellen van downloaden van bepaalde content. (centrale firewalls/filters etc.)

            O.a in Australie is men daar reeds mee bezig. Er word een soort van firewall geplaatst zodat de overheid kan zien wat er word gedownload.
            En mensen op de vingers kan tikken whenever required.

            Lees en huiver.

            http://anonym.to/http://www.dejaap.n...ownloadverbod/

            Is het niet hypocriet dat onze overheid aan de 1e kant de downloadlimieten wil afschaffen, en aan de andere kant onderzoek doet naar het strafbaar stellen van downloaden van bepaalde content.
            (alle leuke shiaat als mp3/movies/games/pron etc.)

            Geen limieten meer (heb overigens zelf geen limiet) maar daarintegen kun je wanneer de overheid zou gaan filteren, dan ook weinig tot niets meer downloaden van een grootte waardoor je je oorspronkelijke fair use policy zou overschijden.
            Bij een gemiddelde Fair use policy hanteren ze 30gig of meer dataverkeer.
            Wil je daar over heen gaan met alleen maar een beetje surfen, mailen etc. dan moet je goed je best doen.

            Misschien een beetje kort door de bocht allemaal.

            Waar onze overheid op dit gebied mee bezig is riekt naar ..............

            Groeten,

            Gert
            sigpic

            Gertie's bescheiden bloemen tuintje

            Comment

            Bezig...
            X