Counter Strike Source

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #31
    Re: Counter Strike Source

    het word tijd dat jullie call of duty 4 gaan spelen dan laat ik jullie wel ff zien wat knifen is

    Comment

    • Noto
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 288

      #32
      Re: Counter Strike Source

      knifen is zo vet.. ik doe ook ni liever.

      Ooit, in een ver verleden hebben we is een clanwar gedaan met alleen knifes en granaten.. man da was lachen..

      (oeps kheb het nu wel over enemy territory )
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #33
        Re: Counter Strike Source

        knifen in counterstrike rules
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #34
          Re: Counter Strike Source

          Heb nu echt een deftige server te pakken.
          Latency rond de 5. De clanleider heeft mij vandaag ook geholpen met dat Console probleem.

          Ik krijg het nog altijd niet open maar dat hoeft niet meer, hij heeft een bestandje gestuurt waardoor mijn rates en crosshair kleiner is.

          Mikt een pak beter!

          Hopen dat ik in de Clan geraak eens ik wat beter ben,

          peace

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #35
            Re: Counter Strike Source

            Comment

            • Noto
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 288

              #36
              Re: Counter Strike Source

              haha lachen, das een vette!
              *SmokingggGG* !

              I wanna get high... so high!

              Comment

              • leo
                Retired
                • May 2008
                • 659

                #37
                Re: Counter Strike Source

                Comment

                • Blower Bob
                  Plantje
                  • Jul 2008
                  • 13

                  #38
                  Re: Counter Strike Source

                  Ja moet zeggen dat CS een van de meest masterlijkste games is wat er zijn
                  Maar af en toe een beetje Day of Defeat is ook slecht
                  lol


                  Bob

                  Comment

                  • leo
                    Retired
                    • May 2008
                    • 659

                    #39
                    Re: Counter Strike Source

                    nou ben zelf meer van cod4 cnc renegade dat soort games

                    Comment

                    • Methos
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2008
                      • 322

                      #40
                      Re: Counter Strike Source

                      Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                      Heb nu echt een deftige server te pakken.
                      Latency rond de 5. De clanleider heeft mij vandaag ook geholpen met dat Console probleem.

                      Ik krijg het nog altijd niet open maar dat hoeft niet meer, hij heeft een bestandje gestuurt waardoor mijn rates en crosshair kleiner is.

                      Mikt een pak beter!

                      Hopen dat ik in de Clan geraak eens ik wat beter ben,

                      peace
                      smokey gewoon in steam-> my games->rechtermuisknop op counterstrike source->properties -> set launch options -> en dan "-console" daar tikken, zonder de haakjes.
                      Dan gaat de console gewoon samen met je spel open en het blijft in de achtergrond.

                      grtz, ben zelf ook een fervente css speler zit in fun clan enzo.
                      >>> LR2 mini-kweekje<<<

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #41
                        Re: Counter Strike Source

                        Bedankt Methos.

                        Is het -Console of Console?
                        Heb van iemand een bestandje gekregen waardoor mijn Console normaal automatisch zou moeten opengaan vanaf ik Css open doe, maar zelfs dat werkte niet.

                        Is een potje knallen/knifen?

                        Peace

                        EDIT: Ja hoor het werkt! Bedankt Methos, als ik iets kan terug doen.

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #42
                          Re: Counter Strike Source

                          hehe lol er gaat een wereld voor je open eh in die console HAHA

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #43
                            Re: Counter Strike Source

                            lol, na aan zoveel mensen gevraagt te hebben hoe ik mijn console tevoorschijn kon krijgen heeft geen 1 persoon de uitleg gegeven die methos gaf.

                            Anyway, nu gaat het al een pak beter op css.
                            Mijn crosshair is VEEL kleiner nu dus kan ik beter mikken.

                            Als ik terug volle snelheid heb op de pc moeten we nog eens knallen

                            Comment

                            • Insert
                              Retired
                              • Sep 2008
                              • 18

                              #44
                              Re: Counter Strike Source

                              Idd mooi spelletje hoor

                              Comment

                              • weedlover
                                Banned
                                • May 2008
                                • 975

                                #45
                                Ik heb dit spel nu vandaag gekocht, en heb het ook meteen geïnstalleerd. Geen probleem tot daar. Maar nu wil ik dit spelen, maar eerst krijg ik een bericht dat er een steam component ofzo moet geïnstalleerd worden zodat dit op mijn windows versie kan draaien (dat is wat er volgens mij bedoeld wordt), en er staat daar ook bij dat je administrator privileges moet hebben. Ook geen probleem, want mijn account op mijn laptop (er is er dus maar een hier op mijn laptop) is de administrator. Zodus ik duw op installeren, dan vraagt hij toestemming om door te gaan (de computer), want het is vista. Ik duw op 'doorgaan'. En nu gaat die computer beweren dat ik geen administrator priviliges heb en wil hij helemaal niets installeren! Help mij!!!

                                grtz

                                edit: het gaat hier wel om problemen met steam zelf, niet met css

                                edit2: normaal zou alles nu normaal moeten zijn (bedankt sensie, nogmaals)
                                Last edited by weedlover; 3 November 2008, 14:54.

                                Comment

                                Bezig...