Runescape - Partyheadz en Musketiers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stonederland
    Retired
    • Feb 2010
    • 6

    #1

    Runescape - Partyheadz en Musketiers

    Korting op 420shop
    Ik speel dus runescape (ja ik schaam me eige er voor) maar kom er eerlijk voor uit .
    Het komt zo, een maat van me speeld dat spel al jaaren en heeft een clan opgericht *partyheadz* dat is ondertusse de grootste clan van nederland en heeft een combat level van 110 minimaal (maja ik pas begonne en pas 93).
    Via die clan ben ik eigenlijk ook bij de musketiers gaan spelen dat is een kleine clan waar iedereen welkom is (maar niet teveel) wij helpe elkaar ook wat meer met het leren van het spel omdat we gewoon graag helpen.

    Dus als jij ook rs speeld of een keer wilt kijken dan kun je dat doen.
    ik heb de zelfde naam daar als op dit forum dus add me daar of join een van de 2 clan chats en vraag een leader of mod voor info.

    de name van de clan channels zijn: partyheadz - dit is voor ervare speelers mense die nog geen cb 110 of hooger zijn worden verzocht weg tegaan.

    het andere channel is: netwerkdemon - deze clan is voor nieuwe of laagere speelers en iedereen is welkom de grootste eis in deze clan is dat je vriendelijk en sociaal bent ingesteld.

    mocht je joine meld dan bij de leiding gevenden dat je via mij de clan heb gevonden dan help je mij ook weer een beetje en ben je meteen geen vreemde meer.

    wil je meer info kun je dat altijd vragen struur een bericht ofzo en ik zal kijke wat ik voor je kan betekenen.

    (pffff wat een verhaal benk nie gewend van me eige) maja alles voor de clan.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

    netjes gepost

    ben zelf geen gamer maar vind dit een een pima oproep zoals het hoort succes,

    Grtz

    Comment

    • stonederland
      Retired
      • Feb 2010
      • 6

      #3
      Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

      Dankje wel hoor graag dak het goed doe, maar ook graag als ik het fout doe kank er wat aan doen.

      Comment

      • olivier
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Aug 2009
        • 800

        #4
        Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

        Heb het spel ook gespeeld maar ben gebanned erop is wel een leuk spel maar je moet weten hoe je het speelt anders is het maar dom ^^

        Comment

        • Deerriz
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2008
          • 248

          #5
          Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

          heb het ook gespeeld
          maar toen het nog 'cool' was
          kheb ondertussen al zeker twee jaar nietmeer gespeeld, gestopt vóór/tijdens alle stomme updates die de kwaliteit van het spel verklootte :p veel "anciens" zijn die periode gestopt.
          (kwas wel ne zot had lvl96str en lvl94RC bijvoorbeeld)
          tof spel maar zeer verslavend
          succes met je clan! ik zat bij Wilderness Guardians, bestaan die nu nog?
          aah de nostalgie

          Comment

          • emiel_s
            Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 694

            #6
            Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

            heb t heel lang gespeeld mwa zijn wel leukere games zoiets als wow ofzo mwa geef mij maar een shooter
            Schutto In tha house

            Comment

            • RobertJan
              Retired
              • Mar 2010
              • 2

              #7
              Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

              Die hard gamer hier

              Ben combat 123 f2p, 134 p2p, miss dak wel eens kom buurten.

              Btw, Stoned pken 4 life toch!

              Rj

              Comment

              • pinkpoppper
                Retired
                • Mar 2010
                • 2

                #8
                Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

                hehe heb dat paar jaar geleden ook veel gespeeld. maar kwas toen gestopt met die updates dat wilderness weg was enzo. moet me account nog wel hebben als het goed is 2 zelfs, 1 main 1 pure.

                Comment

                • Laikos weed
                  Senior Stoner
                  • May 2009
                  • 44

                  #9
                  Re: Runescape - Partyheadz en Musketiers

                  Hier ook, speel het af en toe. Had 3 acconts waarvan nu 2 verkocht zijn (heb er nog nooit geen cent aan uitgegeven)
                  Ik ben een aantal keer gehackt en 1 keer toen ik hem teruggevorderd had zat er member op
                  Maar speel het nu eigelijk nooit meer. Misschien toch maar eens gaan kijken dan. Laikos911 username

                  Comment

                  Bezig...