Wiet in de boom

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ready Set Grow
    Retired
    • Jan 2010
    • 796

    #1

    Wiet in de boom

    Korting op 420shop
    na wat surfen op youtube zag ik een filmpje dat mij aansprak

    iemand fan om dit eens te proberen? xD

















    Last edited by Ready Set Grow; 24 February 2010, 18:28.
  • Young Blood
    Expert Stoner
    • Aug 2009
    • 95

    #2
    Re: Wiet in de boom

    hehehe leuk pleekje voor de dames

    Comment

    • boeman
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 518

      #3
      Re: Wiet in de boom

      hahahha tof zo is de kans wel klein dat ze je pakken

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #4
        Re: Wiet in de boom

        Oorspronkelijk geplaatst door boeman
        hahahha tof zo is de kans wel klein dat ze je pakken
        Ik weet het niet hoor, als je de bossen bekijkt dat er nog overblijven xD
        en wat als iemand gewoon eens een wandeling doet langs straat en hij zit jou in die boom klimmen xD

        Comment

        • boeman
          T.H.C. Master
          MemberLucky Member
          • Feb 2010
          • 518

          #5
          Re: Wiet in de boom

          ja daar heb je gelijk in werk alleen als je een prive bos hebt

          Comment

          • Ready Set Grow
            Retired
            • Jan 2010
            • 796

            #6
            Re: Wiet in de boom

            Oorspronkelijk geplaatst door boeman
            ja daar heb je gelijk in werk alleen als je een prive bos hebt
            Dat heb ik xD maar een bosje van z'on 30 m², mijn ouders hebben een groot huis met een groot bos?
            Zeker 1km². maar ja ik ga niet veel naar mijn ouders.

            Comment

            • boeman
              T.H.C. Master
              MemberLucky Member
              • Feb 2010
              • 518

              #7
              Re: Wiet in de boom

              dan werkt het niet he

              Comment

              • copro
                Retired
                • Sep 2009
                • 249

                #8
                Re: Wiet in de boom

                Machtige lokatie, zeker goed gevonden van die kerel
                Maar ik zou me toch niet op mn gemak voelen, er moet maar een takje afbreken
                en je hangt direct meters lager natuurlijk

                Plus zeker niet aan te raden voor mensen met hoogtevrees :p

                Comment

                • boeman
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2010
                  • 518

                  #9
                  Re: Wiet in de boom

                  hahahaha ja idd maar ziet er wel leuk uit

                  Comment

                  • Wierie Wierie
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 848

                    #10
                    Re: Wiet in de boom

                    Mooi hoor........wel hoog zeg
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                    Comment

                    • greensteven
                      Chronic Stoner
                      • Oct 2009
                      • 197

                      #11
                      Re: Wiet in de boom

                      tegek ! die gast heeft zen plek gevonden al heeft die storm lelijk huis gehouwden maar toch RESPECT

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #12
                        Re: Wiet in de boom

                        Had dit al ergens gezien maar blijft leuk, zou niets voor mij zijn ik heb hoogtevrees
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Deerriz
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 248

                          #13
                          Re: Wiet in de boom

                          briljant
                          Heb zelf ook al vaak gedacht van boven in de bomen in een bos een plateautje te maken voor planten te zetten, maar dan als gek idee, deze man heeft het uitgevoerd tof om te zien.

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: Wiet in de boom

                            hij koos een der hoogste bomen zo te zien aan het uitblik. Wat ik dan denk is als je zo ver kan uitblikken ben je ook van verre zichtbaar. Toch leuk gevonden.

                            Grtz
                            Last edited by monty; 7 August 2010, 15:13.

                            Comment

                            • IWANtweed
                              Chronic Stoner
                              • Jun 2009
                              • 151

                              #15
                              Re: Wiet in de boom

                              En dan opeens steekt er een storm op....

                              Comment

                              Bezig...