splinter's lowryders (filmpje)
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: splinter's lowryders (filmpje)
Wau dat is nog is een leuk filmpje om naar te kijken.
En hele mooie toppen en planten goed gedaan.
Na hoeveel weken heb je ze ge oogst?
Groetjes BellaGod was never on your side.. -
Re: splinter's lowryders (filmpje)
Mooi gemaakt en netjes.
ps. Moved naar filmpjes en fotos.
GrtzComment
-
Re: splinter's lowryders (filmpje)
@bella , ze hebben 10 ipv 8 weken in bloei gestaan , op 8 weken zou te vroeg geweest zijn (volgens verpakking)
thx voor comments , vrouwtje zal het graag horen ( ik zen geen pc held) lolComment
-
Re: splinter's lowryders (filmpje)
sorry voor foutje westport , dacht dat het daar wel kon plaatsen
Comment
-
Re: splinter's lowryders (filmpje)
whwhwhahahahahahah beestachtig
goei , goed in elkaar geflenst 
en dan die sound en piccas , LOOL gr batssmanComment
-
Re: splinter's lowryders (filmpje)
nice filmke n zeker ook schoon plantjes

Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!Comment
-
Re: splinter's lowryders (filmpje)
Ziet er top uit, hoop dat ze bij mijn spaarlamp kweek er net zo uitkomen.
ProgressiveComment







Comment