Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perikelen in huize Zonneschien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

    @Ganjax
    Yep dat viel me ook reuze mee voor een plant die vroegtijdig door de schimmel werd vermoord.
    En die O.White...........Die is echt erg goed, niet alleen om te kweken, maar ook om te stomen
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

      Ik bid nergens voor, ook noit veur broene boon'n... maar wens je veel geluk

      Comment


        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

        Daarom schiet het niet op met jullie; je wil niet bidden

        Ik stook zelfs kaarsjes, zoals opoe me geleerd heeft.

        Maar ook wierook, zoals swamiji me geleerd heeft, maar dat is meer om andere meur te bestrijden
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

          wil wel helpen testenheb nog plaats voor 48 planten.kunnen we niet ruilen voor snaartjes?ook heb ik 2 nieuwe superplant lampen liggen,die kreeg ik omdat de andere al na 9 weken 10% zwart werden.ook heb ik nog wat nieuwe iskra relais liggen.

          Comment


            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

            Hey TT,
            Ik weet dat je populair bent, maar maak je inbox eens leeg.
            Dan kan je lezen dat we een deal hebben

            Alaaf, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

              als er alsnog wat moet getest worden, ik stel me ook ter uwe beschikking, altijd intressant nieuwe dingen
              grtz
              sigpic

              Comment


                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                Je bent het lul

                ---------- Post added at 03:28 ---------- Previous post was at 02:30 ----------

                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                  wat ?
                  ben ik een lul ^^ ghehehehe
                  sigpic

                  Comment


                    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                    Mooie zadencollectie,Hoedje af..

                    Comment


                      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                      Die potjes wat schattig je heb je eigen apotheek zaden bankje
                      Het gaat je goed Hjm

                      groetejs bella
                      God was never on your side..

                      Comment


                        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                        Mooie collectie zeg! Da's wel wat anders dan het "kweken op basis van semi-directe beschikbaarheid" zoals dat hier veelal wordt toegepast. Het hebben van keus is fijn

                        Heb je naast de zaden ook jouw eigen kweekervaringen bijgehouden HJM ? Voor de reguliere soorten kan ik me voorstellen dat je dat niet zou doen (tenslotte is die info gewoon beschikbaar via straindatabases), maar je kruisingen ... zou het trouwens ook volstrekt begrijpelijk vinden als alle notities uitsluitend in je hoofd worden bijgehouden. De lui die zich -zoals je zo mooi uitdrukte- graag achter een uniform verschuilen hebben speciale interesse voor dat soort informatie helaas, waar ze dan hun eigen ronduit ziekelijke zaakjes mee willen rondbreien. Maar dat terzijde
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                          Dank je luitjes,

                          Het zijn inderdaad 20cc pillenpotjes.
                          En @MW, het meeste zit inderdaad in m'n kop. Zelfs namen en genen opbouw houdt ik meestal voor mijzelf.
                          Of houdt ik mistig.
                          Een mooie Sanskrit naam klinkt dan ook beter dan een of andere stamboom of dom geneuzel als Madragoushka Thunderfuck.
                          Er wordt wat af gelogen in wietwereldje

                          Ook wil men graag belazerd worden, een goed soortje wordt haast niet meer verkocht, tot je het een nieuwe naam geeft..........................

                          Maar hier een hele mooie van Cees, de NoMercySpecial in 3 ltr potjes. De plantjes kunnen de koppen niet op houden.
                          Een super soortje. Mooie genen, kweekt mooi, knipt mooi en smookt mooi.
                          Allee, Cees even bukken graag. Dan schuif ik er een veer in.
                          Attached Files
                          Last edited by HJM; 27 September 2011, 01:25.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                            Durf eens langzaam te vragen naar tue landrase stivaa's ik houd van lange kweek in kleine potten, hihi gewoon voor de uitdaging. heb misschien nog iets voor je colectiie aan te vullen is wel al 20 aar oud en uit de weedzak. schitterend je zaden.

                            Comment


                              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                              @ Monty. Dan heb ik nog wel wat mooie Mama Thai kruisingen voor je, en als je stoor bent zelfs Sensi NL#5 x Haze. Maar die is echt lastig.!! Maar als het je lukt.
                              Bagseed heb ik slechte ervaringen mee. Vaak is het herma, en als het echte landrassen zijn, heb je soms enorme bloei tijden

                              Zulke soorten direct onder 12/12 zaaien, en alleen bescheiden bloeivoeding geven.
                              De Mango Widow ging goed op Growstar ABC
                              Maar ik heb ook goede resultaten met B'Cuzz Premium Plant Power Hydro en Osmosol 215R gehad.

                              Greets, HJM

                              ---------- Post added 28th September 2011 at 00:17 ---------- Previous post was 27th September 2011 at 22:59 ----------

                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment


                                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                                Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                                Een mooie Sanskrit naam klinkt dan ook beter dan een of andere stamboom of dom geneuzel als Madragoushka Thunderfuck.
                                Er wordt wat af gelogen in wietwereldje
                                dat kan je wel zeggen ja... teveel kortzichtige commercie erin, dan gaat zoiets helaas vanzelf. Sommige dingen zijn gewoon het best te bewaren onder de pet (zo'n hoofdding, niet onder de reet van een gevuld uniform die te koop is ofzo )
                                met hasjsoortjes is het helemaal creabea. Eerst met de importeur een testertje zitten smoken om dan 'n paar weken later bij 3 shops dezelfde hasj met steeds een ander naampje tegen te komen. "nee, alleen een bakje koffie graag .. "

                                Dat doe je weer leuk in die kleine potjes zeg, toch es wat dieper rondsnuffelen in je postjes. Er komt misschien een relatief risicoloos minihokje aan > met dat kleine-potjes systeem van jou en slimme lichttechniek mooi binnen een runnetje doen van die witte tantes van je. 5 plantjes is dan een lekker kerstrokertje plus een halve pindakaaspot met zaad en dan die sour60's van vale erachteraan in dezelfde opzet > guerilla van volgend jaar samen met LR#2's

                                inspirerend wel, dit topic van je
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...
                                X