Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perikelen in huize Zonneschien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

    Allee,

    Nog maar wat plaatjes.

    Er is nog niet veel verschil tussen de Auto's. Wel duidelijk andere manier van groeien en bloeien.
    Attached Files
    Last edited by HJM; 24 July 2013, 11:06.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

      Mooi gezicht zo'n strakke formatie diepgroene autoflowers

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

        En dat alles op Osmosol en goede aarde natuurlijk.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

          Lol, jij hebt altijd van die coole meststoffen. Koop je dat dan ook gewoon in 25kg verpakking of heb je connecties waar je ook kleinere hoeveelheden kunt krijgen?

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

            Die meststoffen zitten in baaltjes van 15kg.
            En die bewaar ik in zuurkool vaatjes, want het spul is hygroscopisch.

            Met die Osmosol 215R krijg ik trouwens nooit calcium tekort.

            Voedings zout zonder een sloot water is wel te krijgen. http://www.eugrowshop.eu/nl/voeding-...dro-1400-gram/
            Dat spul is ook prima.
            En omdat het voor hydro is zit alles er in. Ik heb dat spul met goed resultaat getest op kale cocos.




            Gewicht:
            1400 gram

            NPK waarde:
            9-7-17 (w/v)






            Premium Powder Plant HydroToepassing
            Vanaf de groeifase toevoegen aan het voedingswater. Kan tijdens het groeistadium dagelijks worden gebruikt bij het bevloeien van het gewas.

            Kweektip
            Atami adviseert het gebruik van bio-stimulatoren voor een optimaal resultaat.

            Kwaliteit gewaarborgd
            Premium Plant Powder Hydro is lichtdicht verpakt, waardoor de kwaliteit gewaarborgd blijft.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

              Heb net wat flessen Bio Nova cocos spul gekocht en daar doe ik nog wel even mee, maar die poeder voeding lijkt me op termijn ook wel wat inderdaad.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                Hoi HJM,

                Mooie pickies, laatste foto strak in-lijn zeg ik
                Mijne ook goed, gaan 5e week in, toch topic geopend, beter laat dan nooit
                Stoeltje stond al, dat staat vastwiet-stoeltje staat.jpg laters en hou ze groen HJM
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                  Zaden ontvangen door AQS, de Autoflowermix ditmaal, en morgen in de kiem.
                  Hoe staan de jouwe HJM, benieuwd na dezegolf
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                    Alleeeeeee,

                    Op een na staan de AAM nog mooi te zijn. Eentje rotte weg.
                    De Auto Nilsen was klaar en hangen te drogen.

                    Ik denk dat uiteindelijk de Angels Auto Mix meer gaat opleveren. De Auto Nilsen gaat zo snel in bloei dat hij erg klein blijft.
                    Zo heb alle voordeel ook een nadeel.
                    Attached Files
                    Last edited by HJM; 3 August 2013, 21:59.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                      heeft ie de plensbuien die we hebben gehad dus niet aan gekund
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                        Ahbd gaat ook snel in bloei, hier tussen de 23 en 38 cm, eind week 5,
                        maar wel mooie, dikke en stevige compacte topjes en ruiken als de echte party-killer
                        Ben bezig met de Angels Autoflowermix in de kiem, worden wat groter en verschillende
                        smaakjes yep. Laat de Nilsen smaken... ltrs
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                          HJM ben benieuwd hoeveel schade er is na het noodweer afgelopen nacht , was hier heftig slagveld !!!!ben er ziek van !!!

                          Comment


                            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                            Geen schade hier hoor.

                            @Angel Dat is het voor en nadeel van zo'n genetische mix. Je kan niet voorkomen dat er een zwakkere broeder bij zit, maar ook niet dat er altijd een paar sterke overlevers zijn.
                            Toch valt het mij niet tegen hoor. Ik heb niet gespoten, wat ik normaal wel doe. (Teldor of zo)
                            Ze hebben alleen wat kaliwaterglas bij de voeding gehad.

                            De AAM zullen een dezer dagen sneuvelen, ze zijn dus iets trager dan Auto Nilsen, maar ik denk dat ze behoorlijk meer opbrengen.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                              2013-08-09-Eleison.jpg
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                                Hey QnQ, die ziet er gezond uit. Dat die maar een dikke donkey dick mag maken.


                                De Angels Auto Mix is om.
                                Elke plant ruikt toch weer anders en dat vind ik mooi. De structuur is losser dan Auto Nilsen, maar gaat zeker meer geven dan de 13 gram die AN haalde.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Via Seedheaven kreeg ik de melding dat Wietforum virussen verspreid. Zie hieronder.
                                Is de zandbak van Sannie toch geen veilig speelplekje meer.

                                Safe Browsing


                                Diagnostische pagina voor wietforum.nl


                                Wat is de huidige vermeldingsstatus voor wietforum.nl?
                                Site is vermeld als verdacht - het bezoeken van deze website kan schade aan uw computer veroorzaken.
                                Een gedeelte van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer vermeld op basis van verdachte activiteit.
                                Wat gebeurde er toen Google deze site bezocht?
                                Van de 736 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, resulteerde(n) 4 pagina('s) in het downloaden en installeren van schadelijke software zonder toestemming van de gebruiker. Google heeft deze site het laatst bezocht op 2013-08-11 en het laatst verdachte inhoud op deze site aangetroffen op 2013-08-11.Schadelijke software omvat 4 virus, 4 trojan(s). Geslaagde infectie resulteerde in gemiddeld 1 nieuw(e) proces(sen) op het doelsysteem.
                                Schadelijke software wordt gehost op 3 domein(en), waaronder iair.com.ar/, industrialbackups.com/, jjjbc.com/.
                                1 domein(en) lijkt/lijken te functioneren als tussenstadium voor het distribueren van malware naar bezoekers van deze site, waaronder lunakid.com/.
                                Deze site is gehost op 1 netwerk(en), waaronder AS16265 (LEASEWEB).
                                Heeft deze site gefunctioneerd als tussenstadium met als resultaat verdere distributie van malware?
                                In de afgelopen 90 dagen leek wietforum.nl niet te functioneren als tussenstadium voor het infecteren van enige sites.
                                Heeft deze site malware gehost?
                                Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
                                Hoe is dit gebeurd?
                                In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.
                                Volgende stappen:
                                Ga terug naar de vorige pagina.
                                Als u de eigenaar bent van deze website, kunt u een recensie van uw site aanvragen met Webmasterhulpprogramma's van Google. Meer informatie over het recensieproces vindt u in het Helpcentrum voor webmasters van Google.

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Ik heb een Omni's White ontbladerd. Dat is weer zo'n idee wat op Seedheaven rond waart.
                                Het zal mij benieuwen wat dat oplevert behalve k*t werk.
                                Ik ben door de Agent Orange heen, dus het moest met de hand.

                                Die ouwe moest er bij zijn natuurlijk.
                                Attached Files
                                Last edited by HJM; 11 August 2013, 19:01.
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X