Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Perikelen in huize Zonneschien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

    safe browsing, is dat geen contradictie in termio ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

      Laat je Autoflowermixjes lekker smaken, ben benieuwd naar de verschillende smaakjes.
      En doe de groeten aan je hond, ben een dierenliefhebber laters
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

        Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
        safe browsing, is dat geen contradictie in termio ?
        Uiteraard kunnen en zullen er altijd antiburgers meekijken. Zelfs Tor is lek........
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          Re: Perikelen in huize Zonneschien.

          antiburgers.. lol

          Nieuw van McDonald : de Antiburger! Gegarandeerd zonder vlees, broodje en verpakking. Nog nooit was honger zo lekker !
          Met stip HET gezondste item op de menulijst van die koekebakkers

          Ben blij dat jij ons (en de antiburger) blijft verblijden met waanzinnig groen geweld, keep on growing
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

            Zo noem ik altijd figuren die zich, net als kanker tegen het eigen volk/lichaam keren.
            Kanker geeft het lichaam konstand opdracht bloedvaten aan te maken om meer middelen naar het gezel te kunnen sturen zodat het zich kan verrijken ten koste van het lichaam.
            Ik zie weinig verschil met de overheid/antiburgers in deze zin.

            En een hamburger van McDonalds, gatver de gatver. Ze doen zelfs extra suiker in de broodjes om de jeugd verslaafd te maken.
            Een zoet broodje om een burger, te goor voor woorden.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

              Was het maar alleen suiker, van de gewone soort. Er wordt extra fructose gebruikt, wat ook in grote hoeveelheden in de ranzige postmixdrankjes van die club voorkomt.

              Fructose = alcohol without the buzz, de voornaamste veroorzaker van het metabole syndroom (hoge bloeddruk, suikerziekte, hoog cholesterol en overgewicht), de echte massamoordenaar in de westerse wereld.

              Maar goed, daar zijn andere topics voor, hier wil ik niet trollen
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                Lekker door trollen.
                Dit topic heet dan ook "perikelen in huize zonneschien" .
                Die perikelen kunnen van alles zijn.

                Maar ik ben het met je eens; McDonalds is te goor voor woorden, en nog slecht ook.
                In Budapest ben ik in zo'n toko geweest, waar wel vetgevreten bewakers de zigeuners stonden te weren, maar de wc's waren in geen tijden schoon gemaakt. TE GOOR.
                Ze hadden die vette krengen beter een dweil kunnen geven.
                In Groningen vlak bij Mediamarkt ben ik in zo'n sloffe broodjes toko geweest en dacht heel dom, 'ik neem een visburger, wat kan daar nou fout aan gaan?'
                Het broodje was zoet, slof, verweekt. De visburger smaakte niet eens naar vis, maar naar gekookt meel.
                Ben na een hap zo weggelopen. Misschien dat de meeuwen daar die troep vreten.
                Mijn god, als je dat lekker vind heb je schijnbaar nog nooit een fatsoenlijke maaltijd gehad. Bhaaaaaaaaaaaaaa
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                  Dat zegt mn ieniemienie-dochtertje ook ("pappa, ik wel best een paar patatjes maar gaan we daarna gewoon eten ?").

                  Vol maar niet voldaan, dat gevoel kreeg ik er altijd van. Eerder een zwaar gevoel in de pens en 'n dag vreemde scheten > Fat or Fart, da's de keuze die je je lijf stelt.
                  Ook hier weer fikse klodders boter op m'n hoofd : gezond eten doe ik wel maar roken als een ketter, blowen als het uitkomt pakjes stroopwafels..nou die halen de drempel niet.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                    In budapest was je beter langs Friday's geweest, een burger zaak met echte burgers.
                    Voor budapest heel decadent voor een burgerzaak, maar wel met burgers zoals je ze thuis zou maken
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                      Laat de slager ff wat rundvlees draaien door de molen , en vraag ff of hij er een stukje rookspek mee doordraait , en je hebt een heerlijke BACONBURGER !!!grtz BUDHA

                      Comment


                        Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                        Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Post
                        Laat de slager ff wat rundvlees draaien door de molen , en vraag ff of hij er een stukje rookspek mee doordraait , en je hebt een heerlijke BACONBURGER !!!grtz BUDHA
                        Dat ga ik vanavond echt eens doen, een Bacon burger, lekker lijkt me dat
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                            Kost daar niks in de lokale eettenten en je hebt super grote borden met eten, wolschaap heb ik daar wel niet tegengekomen...
                            Super lekker gegeten en heel goedkoop en heerlijke inlandse wijn daar!
                            Zijn in overweging daar een huisje te kopen :-p
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                              @hjm
                              zoveel mooi weer hebben we ook echt niet gehad dacht ik
                              die paar dagen zon kunnen we geen zomer meer noemen toch!
                              zet er voor de gein eens onder HPS in 3 of 5 liter potten
                              hoe ruikt en smaakt de automix?
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment


                                Re: Perikelen in huize Zonneschien.

                                http://nl.wikipedia.org/wiki/WolvarkenGrote
                                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                                Comment

                                Bezig...
                                X