Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Love

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Love

    Korting op 420shop
    i just love it when i get home and i can look @ my girls...

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      spreadinglove.jpg
      Keep spreading the love......
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #4
        Ik probeer zoveel mogelijk liefde en cannabis liefde te geven aan de mensen, ze accepteren mijn liefde wel alleen de cannabis liefde niet echt.

        Mensen zien dit nog steeds als drugs wat levensgevaarlijk is.. Zucht.......

        Probeer ze altijd duidelijk te maken dat alcohol vele malen slechter is als wiet of hasj, en dat deze plant van moeder aarde een helende werking heeft.

        Het is jammer dat de CEO van radio en tv deze prachtige plant niet promoot voor meer acceptatie in de wereld want ze hebben liever dat mensen zich kapot zuipen in de kroeg met alle gevolgen van dien.

        Toch hoop ik dat ik in mijn leven ooit een keer te horen/zien krijgt dat hennep, wiet, cannabis, hasj volledig legaal is en ook het telen ervan.

        Comment


          #5
          Lijkt me een mooi concept.
          Een soort "Oh oh Cherso" maar dan met een groep st0ners.
          Kan iemand John de Mol even bellen ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Kan ik ff een bloemstukje lenen van iemand want met een kale kop mn gevoel en dankbaarheid uitbeelden door rond de meiboom te dansen is echt geen gezicht..

            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Zou het niet mogelijk zijn voor meer petities om het legaal te maken..?

              Folders bij mensen door de bus voor meer acceptatie..?

              De mensen helder maken dat cannabis een hoop voordelen kan bieden..?

              Ik zal waarschijnlijk het wiel nu opnieuw willen uitvinden maar wie niet waagt wie niet wint..


              En ja ik zie het al helemaal voor me : de stonershow op rtl 4

              Elke week een ander soort behandelen, van het zaadje tot de consument met het hele proces ertussen.. Hoe amazing zou dat zijn..

              Comment


                #8
                Ik denk dat je teveel in stonermodus blijft hangen nu..
                We hebben hier meerdere wietgerelateerde forums op t internationale net dus lijkt me verstandig dat je dat afdoende vind. Of zie je ook tv programma's waar zuipen gepromoot wordt? Ik niet en vind politiek al ongezond genoeg eigenlijk..

                Stoners zijn altijd lachen maar de realiteit is dat t echt geen ene succesvolle kloot ook maar ene hol kan schelen dat t sterft vd stoners die passief doch vol van fantasie de wereld willen verrijken met droomscenario's van n gedreven inhalleerder.

                Christal meth gebruikers en crocodile junkies daarentegen zijn een stuk leuker om te volgen. Vooral ook omdat die series niet zo lang duren en je dan dus snel weer met de volgende hoofdrolspeler kennis kunt maken..



                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment


                  #9
                  het is inderdaad een mix van stonermodus/enthousiast waar ik soms even in kan blijven hangen........

                  en dan spoken er van allerlei dingen door me hoofd ... zou dat door de stonermodus komen of door het enthousiasme....

                  forums zijn er genoeg inderdaad dus daar zal het niet aan liggen.
                  drank promoten..? dat doen ze wel want regelmatig zie ik reclames van de bekende biermerken voorbij komen,daarbij zie ik liever een reclame van een coffeeshop in de buurt of van een wietsoort.

                  stoners zijn cool.. zit geen kwaad bij.. zwaar alcohol gebruikers zijn het tegenovergestelde.. misschien een klein beetje hypocriet van mij omdat ik in de zomer een lekkere Corona niet zal afslaan.

                  Christal meth gebruikers en crocodile junkies.. hmzz hahah , de series zullen dan inderdaad niet lang duren.

                  Tijd voor een bakkie vind je niet....

                  fijne avond.. peace

                  Comment

                  Bezig...
                  X