Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amsterdam of Rotterdam?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amsterdam of Rotterdam?

    Korting op 420shop
    Aangezien ik zo goed als geen Nederlanders ken, en bij de gedachte aan Nederland JD het eerste is wat in me opkomt, kom ik hier terecht met m'n vraag...

    Ik heb al een groot deel van de wereld gezien, maar ben gek genoeg zo goed als nog nooit in Nederland geweest. Wel eens een dagje Sluis, een nachtje Den Haag en een dagje Rotterdam gedaan.

    Maar nu wil ik graag met de vrouw des huizes, tussen de 2 rondes in, eens enkele dagen naar Nederland.

    Nu is de vraag: doe ik 4 dagen Amsterdam, 4 dagen Rotterdam of 2 van elk?

    Bedankt!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Als je weet dat Hitler de verkeerde stad heeft platgegooid heb je gelijk je antwoord..​​
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Ik zou naar Amsterdam 4 dagen gaan.

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Idd mooie stad, al hoor je veel slechte verhalen.

        Dit komt ook denk ik vaak bij de zogenoemde haters vandaan...

        Mooie grachten, leuke kroegjes, en natuurlijk veel shops...


        Gz

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment

      #4
      Zou ze allebei niet doen

      Maar even zonder gein, wat is het doel van de reis ? Relaxen of een paar dagen los ?
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #5
        Zou zeggen doe allebei, heb je beide meteen gezien/bezocht voor twee dagen.
        Last edited by ganjagast; 9 April 2020, 15:00.
        Ad usum proprium!

        Comment


          #6
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #7
            Maastricht, Den haag (+strand), Utrecht, Breda, Den Bosch, Groningen
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #9
                Q noemt daar Utrecht op, dat is ook wel een heel mooie stad.

                Comment


                • kees49
                  kees49 commented
                  Editing a comment

                #10
                Modest ik kom zelf uit de regio Amsterdam en zou meteen Amsterdam roepen.
                Waren het niet dat ik vorig jaar een lang weekend in rotterdam ben geweest wat super bevallen is!
                Wij hadden 2 fietsen bij onze airbnb wat zeker een aanrader is! Je fiets zo de hele stad door een dagje Blijdorp om het helemaal af te maken en je bent even lekker weg!

                Dit kan natuurlijk ook in 020 en dan lekker dagje Artis.

                Suc6

                Comment


                • Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  Konijnenhok Artis met Blijdorp vergelijken..
                  Dierenbeul.

                • newhobby
                  newhobby commented
                  Editing a comment
                  Haha heb je wel gelijk in! Al vind ik de verblijven voor bijv de olifanten ook erg klein in Blijdorp

                #11
                Beide vind ik de moeite net als Den Haag!

                Comment


                  #12
                  1 keer op weekend geweest in Rotterdam en nooit meer blijf ik nog liever thuis

                  Comment


                  • Eerstekamerlid
                    Eerstekamerlid commented
                    Editing a comment
                    Als je dan toch in Oprotterdam bent moet je ook ff bij Messina eten. Zeer goed te nassen ook al staat er pizzeria in de naam.

                  • SweetMango
                    SweetMango commented
                    Editing a comment
                    kelderkastje zijn zo veel betere shops dan pluto.. Jammer hoor, stelt me weer beetje teleur. :p

                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Weer, oei.

                    T centrum vind ik niet fijn. Skyhigh erg ongezellig, miamigo een beetje oubollig,
                    WittedeWith heeft een mooie variatie hasj, maar dat keldergeviel is toch raar. En dat was het zo een beetje rond de koopgoot denk ik, op de Westblaak heb je nog een shop in een portiekje, die is grappig maar meer ook niet. Dan vind ik Pluto en 4floors de aangenaamste in het centrum. Maar is wel alweer een jaar geleden dat ik daar was.

                    Zodra ik terug in rotjeknor ben ga ik op jouw aanraden 't geeltje visiteren

                  #13
                  Als je van drukte houdt maakt het niet uit.
                  Mij niet gezien maar ieder zijn smaak......

                  Comment


                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Weekje in een berghut is ook fijn. Maar Amsterdam vind ik te disney, niet zo fijn om in het engels aangesproken te worden omdat net Antwerps als exotisch wordt ervaren.

                  #14
                  Checkkk, het is toen uiteindelijk 4 dagen Amsterdam geworden. Leuke stad, maar na 4 dagen was ik ook wel blij om naar huis te gaan.
                  Wat een hel moet dat zijn om in te wonen, en het constant aanspreken in het Engels begint na een tijdje ook wel op je zenuwen te werken. Zeker als je telkens in het 'vlekkeloos' Nederlands antwoord. De ronddraai-dames-indekast-voor2euro-opdewallen waren ook heel erg goor. Toen m'n vriendin toch nieuwsgierig was naar het volgende hokje met een live sex show was mijn zin naar seks wel helemaal over voor de rest van het weekend. Nog nooit zo'n droge vagina's gezien.

                  Qua shops heb ik er niet veel gedaan. Enkel weet ik dat ik de Prix D'ami vlak om de hoek had, en hier Honey hash heb gekocht, en deze was alles behalve speciaal.
                  Bij Reefer heb ik ook een beetje Lemon Haze gekocht van rondborstige opgespoten dames. Deze was nog nat en smaakte erg scherp (de wiet, niet de dames).

                  Enkel bij Barneys had ik de Liberty Haze (geen hoogvlieger) en de Utopia Haze. En die laatste is wel op m'n to-grow lijstje terecht gekomen!

                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                  • Nonsense
                    Nonsense commented
                    Editing a comment
                    Wat dat betreft is het inderdaad belachelijk als je geen Engels kan je niet meer kan winkelen in Amsterdam
                    Want Nederlands word er tegenwoordig niet meer gesproken dat was tenminste mijn grootste ergernis
                    Nu geloof ik dat dat steeds meer aan de orde is in de grote steden
                Bezig...
                X