ben begonnen wat siggys te maken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Noto
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 288

    #31
    Re: ben begonnen wat siggys te maken

    Mooie sigs, mooie sigs.

    Vooral die Bob Marley sigs zijn vetjes!
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment

    • leo
      Retired
      • May 2008
      • 659

      #32
      Re: ben begonnen wat siggys te maken

      ik maak gebruik van photoshop gs3 idd.

      Comment

      • Noto
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 288

        #33
        Re: ben begonnen wat siggys te maken

        je bent er precies wel handig mee met photoshop.

        Ik heb het ene keer proberen te gebruiken, en het trok op geen kloten !
        *SmokingggGG* !

        I wanna get high... so high!

        Comment

        • leo
          Retired
          • May 2008
          • 659

          #34
          Re: ben begonnen wat siggys te maken

          nou ik klooi ook maar wat aan hoor maar die siggys van weedy zijn ook tof.
          ga er vanavond weer ff een paar maken zonder texten er in misschien zit er iets voor je tussen dan

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #35
            Re: ben begonnen wat siggys te maken











            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #36
              Re: ben begonnen wat siggys te maken

              Oorspronkelijk geplaatst door Noto
              Mooie sigs, mooie sigs.

              Vooral die Bob Marley sigs zijn vetjes!
              Thanks, ik gebruik ook Photoshop. Ben niet echt een pro ermee, maar kan wel de basis.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #37
                Re: ben begonnen wat siggys te maken

                Hierbij 2 nieuwe:

                NL Weed


                En nog eentje van Bob, voor de liefhebbers



                Enneh, ik ben een beetje mijn inspiratie kwijt. Als je een sig wilt van deze, of je wilt dat ik er een maak > Stuur me maar een PMtje. (Let op, vanaf de 28ste zal ik enige tijd niet online zijn, ik ben dan op vakantie (+/- 10 dagen))
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • Smokey
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 2488

                  #38
                  Re: ben begonnen wat siggys te maken

                  Mooie signatures .

                  Mijn signature neemt teveel plaats en kiezen tussen de 2 kan ik niet.
                  Dus ik zal ze wat moeten verkleinen...

                  Peace

                  Comment

                  • Weedy
                    Ultra Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2248

                    #39
                    Re: ben begonnen wat siggys te maken

                    We kunnen ze ook naast elkaar zetten
                    Heb je nog de link, van die ene van Leo (op normale grote)?
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #40
                      Re: ben begonnen wat siggys te maken

                      Mijn vingers beginnen te kriebelen, heb net de nieuwe Creative suite van Adobe binnen gehaald
                      Even instaleren
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #41
                        Re: ben begonnen wat siggys te maken



                        Zo maar proberen? Staan ze naast elkaar, zonder verkleint te worden
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #42
                          Re: ben begonnen wat siggys te maken

                          Eens proberen, zo klein zien ze er iets minder mooi uit.

                          Thanks .

                          Peace

                          EDIT: What the fuck? Ik zet de 2 links in mijn signature en ik krijg 4 fotos?

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #43
                            Re: ben begonnen wat siggys te maken

                            Je hebt 'm nu 2x onder elkaar staan

                            Edit, je hoeft er maar 1 te plaatsen. Heb van beide 1 plaatje gemaakt.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • Smokey
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2007
                              • 2488

                              #44
                              Re: ben begonnen wat siggys te maken

                              Ja ik had niet gemerkt dat je hem aan elkaar had geplakt.
                              Dus had ik de link van beide fotos (wat eigenlijk dezelfde waren) in mijn sig gezet.

                              Bedankt .

                              Is het zo goed dan JD?

                              Peace

                              Comment

                              • Weedy
                                Ultra Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2248

                                #45
                                Re: ben begonnen wat siggys te maken

                                150 Hoog is normaal wel toegestaan op forums, en in de breedte past hij ook mooi. Dus ik denk het wel.
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                                Comment

                                Bezig...