Denk dan het wel goed komt toch?
...
Wha! Kan ik knippen of nog wachten!!
Collapse
X
-
Volgens mij zie ik wat rot als ik goed kijk... ik weet het niet zeker! Ach kun je gewoon roken haha
ik zou zeker nog 6 weken wachten! Dan haal je er veel meer rot vanaf!
gr -
-
-
je plant is dood gegaan voordat ie klaar was,zou het niet oproken ivm schimmelsverzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
-
-
Comment










Comment