wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #1

    wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

    Korting op 420shop
    naar aanluiding van het topic,wie ooh wie heeft de mooiste top.
    leek me dit ook wel 1 leuk topic, om de allerlelijkste planten en toppen te tonen,en deze eens in de spotlight te brengen

    staff
  • Paffy
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 948

    #2
    Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

    IMG_1865.jpgKomt ie in aanmerking of is ie nog te mooi, lol
    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #3
      Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Paffy
      [ATTACH=CONFIG]61946[/ATTACH]Komt ie in aanmerking of is ie nog te mooi, lol


      het kan 50x erger nog paffy

      Comment

      • Xtreme
        Banned
        • Jul 2009
        • 4271

        #4
        Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

        Kijk eens in het topic : 1e kweek met 2 x 120w LED. Die toppen verdienen met stip de eerste plaats.

        Comment

        • Prestin
          Retired
          • Jul 2010
          • 197

          #5
          Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

          Dat had ik al lang voorspeld..
          Maar een goede lamp met het juiste spectrum kost een beetje.
          180 w-led high intensity eigen spectrum.

          Last edited by Prestin; 2 February 2011, 08:48.

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #6
            Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

            Zo lang ik ze zelf niet hoef te knippen vind ik het prima. Maar het beoogde doel 3 gram per watt in deze opstelling getuigt van grenzeloos optimisme.
            Last edited by Xtreme; 2 February 2011, 12:33.

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

              Nou Staff waar blijf je met je foto?
              En Paffy sorry hoor maar jou foto hoor hier niet thuis (temooi)

              Monty heeft een foto die hier thuis hoort van zijn hang plant wietje dat was pas vreemd wietje
              en dan hebben we nog mini me die hoor hier ook thuis.
              Sorry ik kweek zelf alleen mooi toppen dus kan hier niks doen
              God was never on your side..

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #8
                Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                Afbeelding 048.jpgAfbeelding 109.jpg
                Dit lijkt er meer op lol, eerste keer is altijd moeilijk hihi.

                Grtz.

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                  topppieee 067.jpgis een pp wat ik verwaarloost kreeg.heb er toch nog iets van kunnen maken.

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #10
                    Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                    jullie sturen nog te goeie toppen, bedoel dus met dit topic fotos, die nog 10x erger zijn.

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #11
                      Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                      CIMG3023.jpg:-d

                      Comment

                      • cplifj
                        Banned
                        • Jun 2011
                        • 608

                        #12
                        Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                        Bij deze mijn entry voor lelijkste spruit....
                        DSC00442.jpgDSC00438.jpg

                        de poes erover, beetje rijke grond en dat levert zulks op.
                        Maaaar er zijn er vast nog lelijkere....


                        groeten

                        Comment

                        • smokeykev
                          Retired
                          • Mar 2009
                          • 1533

                          #13
                          Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                          hehe eindelijk is een topic voor mij :d
                          mutant white skunkje...

                          Comment

                          • bernie
                            Retired
                            • May 2011
                            • 134

                            #14
                            Re: wie oh wie heeft de lelijkste planten en toppen.

                            ik denk dat iedereen het topic van Montysmelange wel gelezen heeft daar zat een albinotopje bij da was een raar topje

                            Comment

                            Bezig...