Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EK voetbal 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    EK voetbal 2021

    Korting op 420shop

    #2
    JEEJ Het EK 2020 is eindelijk begonnen...... eigenlijk is dat al meteen de zere plek: EK 20 in 21, het zullen wel niet zo flexibele mannetjes zijn daar bij de Fifa..
    Ik heb weinig vertrouwen in het Nederlands elftal, weinig echte mannen in de verdediging (wel leuk om de Vrij weer eens in actie te zien) en net zo weinig afmakers.

    Ik kijk vooral uit naar Engeland Schotland, mijn huisgenoot is een schot, toen die 2.1 voorkwamen tegen ons vlogen de ramen er bijna uit wat was het toch weer stil toen onze Memphis de gelijkmaker er in krulde. Nu blijken ze in Schotland allemaal zo fanatiek te zijn en is er natuurlijk nog wat onbesproken zeer tussen deze 2 landen... dus mocht ik een gokje gaan wagen zou ik wel op veel kaarten inzetten..

    Voor de rest interesseert het me weinig, van mij hadden ze het over mogen slaan.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #3
      Is er voetbal?

      Comment


        #4
        Nederland komt de poulefase door en de eerste ronde daarna kunnen ze naar huis.

        Deutschland werde Weltmeister.

        Comment


          #5
          "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
          "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
          "Ajeto" - Buurman en Buurman

          Comment


          • Rauwe Bonk
            Rauwe Bonk commented
            Editing a comment
            Een heel herkenbare ergernis, maar..... bij het NL elftal vind ik het nu juist reuze meevallen. Alleen Depay en Promes springen er wat dat betreft in deze selectie uit, vind ik.

          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Berghuis kan er ook wel wat van. Alleen is de vraag of die bij oranje net zo brutaal is als bij Feyenoord.

          • Rauwe Bonk
            Rauwe Bonk commented
            Editing a comment
            Nou kan ik me voorstellen dat Berghuis een vervelend arrogant mannetje gevonden wordt, maar een patserige leeghoofd? Het is een van de weinige profvoetballer die een fatsoenlijke zin kan formuleren.

          #6
          Wel knap van Duitsland, TBD. Wereldkampioen worden op een EK

          Het begint wel te kriebelen, dat Oranjegevoel. Ik denk ook dat ze in de eerste ronde eruit gaan.
          Maar we blijven positief, maar een echt goed elftal hebben we niet.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Oja... Raak altijd in de war met die EK's en WK's.
            Competitie ben ik kutjefanatiek in, da's heul andere koek.

            Scherp wel haha

          #7
          Haha ik was vroeger helemaal voetbalgek, zat elke 2 weken op de tribune van mijn faforiete eredeviesie clubje, en volgde ongeveer alle competities.
          Nu heb ik al een paar jaar helemaal niks met voetbal, maar sinds een paar dagen hier ineens de hele straat vol hangt met oranje vlaggetjes begint het toch te borrelen!
          De straat ook trouwens, gezellige boel hiero ineens. I

          Maja, het team is vrij bagger geloof ik.. Niet veel goeie hoop.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #8

            Comment


            • TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Jezus, wat een geruststelling. Thnx!

            #9
            Vanavond erop en erover!
            Of anaal kapotgeneukt worden door een stel Putins.

            Wat zal het worden?

            Comment


            • Italbri
              Italbri commented
              Editing a comment
              Silas ja ik dacht eerlijk gezegd ook dat het einde verhaal voor hem was, na 5 min waren ze nog steeds aan het reanimeren.. wel mooi dat die teamgenoten als eersten eraan dachten om de boel een beetje af te schermen voor de camera's. Voor die supporters daar moet het helemaal een schokkende ervaring geweest zijn natuurlijk.

            • TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Hij heeft ook mazzel gehad dat gelijk duidelijk was dat het serieus was. De eerste minuten zijn het cruciaalst en er werd gelijk gehandeld.

              Moet je bij YouTube eens zoeken op Miklos Feher, dat was totaal andere koek met een veel mindere afloop.

            • Rauwe Bonk
              Rauwe Bonk commented
              Editing a comment
              Het is ook omdat het een paar keer fout ging, dat ze nu zo alert zijn. Was er niet eens zo Afrikaanse speler in Engeland? Nouri natuurlijk. Blind. Blijft gek, dat soort gezonde jonge gasten. Ze zijn geen lid van jointjedraaiwn zeg maar....

            #10
            Nou, dat viel niet tegen! Zowel Nederland als de Belg zijn toch prima begonnen zo.

            Comment


            • TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Vond het aardig met de hakjes over de sloot anders. Zo zie je maar hoe belangrijk gasten als De Ligt en Van Dijk zijn achterin. Eerstgenoemde de volgende wedstrijd er gelukkig weer bij.

              En die Wijndal weer lekker op de bank aub.

            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Helemaal mee eens. Kunnen ze elkaar nog tegen komen in de 1/8 of 1/4 of verder...?

            #11
            Een ramp voor Nederland haha

            Comment

            Bezig...
            X