JD'ers huisdieren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eurogro
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2021
    • 842

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke
    Geen voorstander van ,enkel rauw vlees ,en dan nog voornamelijk paardenvlees 😉
    Een paarde biefstuk gaat er altijd in
    en een bal van paarde gehak ook wel

    Comment

    • Monkey Man
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2021
      • 282

      #32
      Hier mijn huisdieren. 3 katten links vrouwtje rechts 2 katers. Nooit gedacht dat ik ze zo leuk zou vinden. Rechts zijn 2.5 en 3.5 jaar en die linker was van me vriendin en die is 8 en woont er er nu 8 maanden. Zijn niet altijd dikke vrienden met elkaar. Maar wat een vertier om je heen super leuk.
      20220227_120233.jpg 20220227_120238.jpg

      Comment


      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Nooit opgegroeid met huisdieren. 1x een oppas kat gehad. Gelijk binnen een week eentje aangeschaft. Nooit meer zonder 😋🤣

      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Leukkkkk

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Prachtige diertjes, ben dol op poezen!
    • batmeid
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2012
      • 1317

      #33
      IMG_20220121_224153215.jpg IMG_20220121_224235318.jpg laat me nu maar met rust!
      sigpic it is just a flower

      Comment

      • Rietslang
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 2171

        #34
        WhiteSocks
        (Sientje)
        20220313_083855.jpg
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #35
          - Happy Birthday -
          Is't nu 3 - 4 jaar ?



          IMG_0598.jpg



          Remco.
          Last edited by Remco; 13 March 2022, 13:03.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Dat meen je niet 3 of 4 ? Doe is foto van hoe ze nu is
        • Remco
          Exquisite Grower

          • Jul 2018
          • 7399

          #36
          2018 -----Spèédo-----2022


          IMG_0588.jpg IMG_8561.jpg
          IMG_8733.jpg IMG_8725.jpg


          Remco.

          Comment


          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Prachtig! Wat heeft ze om haar nekje? Een kokertje met een iets er in ofzo?

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Denk een kokertje met NAW gegevens, wordt vaker gedaan. Zeg maar de voorloper van de GPS tracker

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Wat schattig!
        • batmeid
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2012
          • 1317

          #37
          Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
          Niet de mijne wel super geinig
          sigpic it is just a flower

          Comment

        • Cannanibol
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2022
          • 129

          #38
          Mijn kleine hond vol liefde
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment

          • Eurogro
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2021
            • 842

            #39
            Koken voor& met je hond
            13 recepten

            Comment

            • Italiano
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2019
              • 279

              #40
              Even mijn beestenboel laten zien:

              Mijn hond: en heb nog 3 noorse boskatten ( heb ff geen foto op mobiel haha )
              DSC01822.jpg


              Comment


              • Italiano
                Italiano commented
                Editing a comment
                Remco de foto is niet van vandaag.

                Hork het is de rivier "verdon" in zuid Frankrijk vlakbij Castellane. Daar ergens kon Je wandelroutes nemen.

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Schitterende omgeving, zijn we een paar jaar geleden geweest en hebben we geraft en canyoning gedaan. Gaan we zeker nog een keer terug.

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Ja ik hoopte stiekem dat het ergens in de achtertuin was maar helaas pindakaas!
            • Eurogro
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2021
              • 842

              #41
              Het ruikt weer super in het hondehuis C5AF3474-80D1-4E32-9531-C0B212026490.jpg

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                en waar is den hond ?

              • Hork
                Hork commented
                Editing a comment
                Mooi stulpje hebben je trouwe viervoeters! Fijn dat het ook weer lekker ruikt!
            • Eurogro
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2021
              • 842

              #42
              Oorspronkelijk geplaatst door Remco
              en waar is den hond ?
              Die zijn binnen met dit weer en veel stof zand
              hun huis is koel zit in de voet van de berg ingebouwd
              daarom zie je ze niet

              Comment

              • Eurogro
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2021
                • 842

                #43
                Oorspronkelijk geplaatst door Remco
                en waar is den hond ?
                hier is hij

                9D6F12A6-74B3-46FF-98A6-BC0AEE1262A3.jpg

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Lekker veel plaats, doe je goed !

                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  ik zie een grote zwarte vlek

                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Mooie achtertuin heb je!
              • Flip Hasjkip
                Wicked Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 3595

                #44
                Mijn vrouw is zich aan het inlezen, binnenkort wilt ze een vogelspin kopen. Wordt vervolgd..
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • sprinterke
                  sprinterke commented
                  Editing a comment
                  Leuk ,maar niet vergeten, is geen knuffeldier 😉 en alle spinnen durven wel eens bijten

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Nee precies, is om naar te kijken. We hebben ook een baardagaam. Die komt wel eens het hok uit maar ook maar afentoe. Knuffelen moet ze maar met mij doen

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Leuk!!! grote bak ook der voor stam er in. Maatje had er een best indrukwekkend vond ik..
              • Eurogro
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2021
                • 842

                #45
                Oorspronkelijk geplaatst door Hork
                Mooie achtertuin heb je!
                Dat is de voortuin is ca 5 de deel van e hele tuin de totale tuin is ca 27000 m2
                waar van ca 5000 m2 steeneiken beschermt natuurgebied
                Dus ruimte zat voor onze viervoeters

                Comment


                • Eerstekamerlid
                  Eerstekamerlid commented
                  Editing a comment
                  Ibirico everywhere.
                  Hele dag hammen klappen.

                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  zalig èé

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Zowe best lap grond..
              Bezig...