Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannafair 2022, op de bus naar Düsseldorf.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannafair 2022, op de bus naar Düsseldorf.

    Korting op 420shop
    Cannafair 2022, op de bus naar Düsseldorf.

    Ik heb een offerte opgevraagd voor een 17-personen busje. Vertrek 0800 in Antwerpen, we kunnen op een parking in Turnhout en Eindhoven eventueel nog mensen laten opstappen.
    Details zijn voor later. Eerst zien of ik het buske vol krijg.

    Gezien Remco zijn eerdere ervaringen lijkt het me aangewezen om niet met eigen vervoer te gaan.

    #2
    Op een dag heen en terug? Ben er op zich wel voor te porren maar rijd dan even langs Leeuwarden a.u.b.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Toch niet op deze bus. Leeuwarden licht een beetje uit de richting voor het traject Antwerpen - Düsseldorf.

    • Eurogro
      Eurogro commented
      Editing a comment
      Misschien de trein een optie

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee de trein is geen optie. Dan gooi ik nog liever een smak benzinegeld stuk.

    #3
    Heb je de bus al vol kelderkastje ondertussen? Ik wil wel mee!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Nee. Ik ga met de auto denk ik. Weinig animo tot nu toe. Maar ik heb een aanbod voor 18 personen 35 euro pp.

      Langs het traject A'pen - DDorf krijg je een lift van me.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Tof van je!

    #4
    Wat valt er daar eigenlijk te beleven?

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Nee je krijgt pleinvrees door teveel van zulke akkefietjes! Wat het me kostte? De auto was weggesleept omdat die op een invalidenparkeerplaats bleek te staan waar dat niet meer van af was te zien. Ik vond het al merkwaardig dat er nog een vrije parkeerplaats was. Dat het niet meer te zien was veranderde echter niks aan het feit dat ik 250 euro mocht betalen en daarbij kwamen nog de benzinekosten van Leeuwarden naar Gent heen en terug. Overigens moest ik eerst nog uitvogelen waar mijn auto gebleven was.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      En wast de moeite de Gentse Feesten ??

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Niks van gezien helaas.

    #5
    Al eens gehoord van de flixbus? Geen idee of het werkt maar heb me laten vertellen dat dit goed te doen is. Veel veiliger toch dan met je lux auto naar een cannabis beurs te gaan in deutschland. Weet niet welke datum de beurs is maar heb gewoon een datum ingevoerd.

    https://shop.flixbus.nl/search?depar...5ccda2fe3c1cde

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Beetje gedoe.

    #6
    Is vrijwel hetzelfde als een busje huren lijkt me. Enige keer dat je moet overstappen is van station naar de messe. Ik kom bijna wekelijks in Düsseldorf openbaar vervoer is perfect geregeld. Vooral naar de messe als het door word gehouden, en veel goedkoper. Of je huurt hotelletje kost ook niks in Düsseldorf.

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Mitsubishi halle.
      Busje met 18 personen kost net geen 500 euro heen en terug. Met chauffeur. En die vertrekt wanneer ik wil. Kunnen we knijtestoned opstappen.

      Met de auto in een andere wijk parkeren en dan nog 3 haltes met de tram vanwege de popo op de parking.

      We zullen wel zien.

    #7
    Ja die 500euro is best goedkoop, om alleen al een chauffeur een uur of 10in te huren kost normaal al 500euro. Dat heb je zeer goedkoop geregeld!

    Maar ik heb toch niet gezegt dat je op de pplaats van de messe moet parkeren. Gewoon hotelletje in centrum, bus of tram naar de messe.

    Met de flixbus bus voor 20euro naar het station in Düsseldorf 10min lopen naar de messe en hoppa.

    ​​​​​​​Maar je kan op zo'n cannabisbeurs dus ook smoken? Ik kom vaker op de IWA dat jis een vakbeurs voor messen en wapens en alles wat daar bij hoort(kom je alleen als je bedrijf hebt in die sector). Daar kun je alles kopen wat je maar wilt mits je vergunningen hebt maar je kan er niet schieten, vandaar dat ik dat vraag van het smoken. Die beurs is zo groot dat je zeker 3dagen nodig hebt om alles te zien. Minivakantie voor vak-idioten. Niets leuker als apenstoned over zon beurs lopen en Duits eten eten

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat bizar! Smoken en schieten is bijna hetzelfde!

    #8
    Als je voor 2023 nog iets van plan bent te regelen kelderkastje dan maak ik daar graag gebruik van. Altijd goedkoper als die 750€ Die ik heb mogen betalen om onder toezicht te mogen pissen, wat al niet m’n sterkste kant is🥲

    Denk dat ik mss nog wel 1-2 geïnteresseerde personen mee krijg.
    Als we dan in ehv kunnen instappen zou mooi zijn

    brn benieuwd wat de toekomst brengt

    Comment


      #9
      756,23 canna fair 2019

      IMG_8812.jpg

      🔥Remco🔥
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Canna Unfair!

        Als we met z'n tienen waren gegaan had ik 75 euro gelapt!

      #10
      Was gezellig, aan de andere kant van het park geparkeerd ... volgend jaar zien we wel weer.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        is da alle jaren ??

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Weet ik niet maar voor dit jaar hebt u de bus gemist hoor Remco hahah!

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Het Ruhrgebied zijn 30 miljoen Duitsers. Mary Jane in Berlijn is iets groter. Maar 600 km extra. Ginder mee gebabbeld, ze willen dat jaarlijks doen. Is ook voor heel Zuid Nederland goed te doen. 2 uur rijden vanuit Antwerpen.
    Bezig...
    X