VS-troepen doden Osama bin Laden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #1

    VS-troepen doden Osama bin Laden

    Korting op 420shop
    Link Obama speech http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1014659

    Link bron: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...502_osama_dood

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

    wat zullen veel 'moslims' blij zijn als het echt waar is wat er word gezegt
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Mr.Zip
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2010
      • 254

      #3
      Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

      Woar is da Feest @ http://www.youtube.com/watch?v=OM0ZAMGwyiM hier is da Feest

      whahaha ALLAH O AKBAR

      R.I.P
      Hell


      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

        Good riddance

        Comment

        • Weedy
          Ultra Grower
          420 MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2248

          #5
          Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

          Ik hoorde het zojuist, die man was wel goed in 'hard-to-get' spelen

          Ben benieuwd of het echt dè man is van al de filmpjes, de vraag is overigens ook nog of hij wel degelijk achter de aanslagen van 9-11 e.d. zit, geloof niet dat daar concreet bewijs voor is.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #6
            Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

            Nu de daders van 911 nog...
            Ze hebben zijn lichaam in de oceaan gedumpt? Geloofwaardig echt waar!

            WASHINGTON - Het stoffelijk overschot van terreurleider Osama Bin Laden heeft een zeemansgraf gekregen.
            Op de website van nu.nl

            11 september
            Bin Laden is de leider van terreurnetwerk al-Qaeda en wordt door de Verenigde Staten verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen op 11 september 2001, onder meer op de Twin Towers in New York. Daardoor kwamen bijna drieduizend mensen om het leven. De VS zochten al jaren naar Bin Laden, maar konden hem tot nog toe niet vinden.
            De website van de FBI zegt wat anders:

            Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.
            Bin Laden is left-handed and walks with a cane.
            Deze Media OP word mede mogelijk gemaakt voor het Amerikaanse instituut voor hersenspoeling en propaganda
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Pariaz
              Wicked Stoner
              • Dec 2010
              • 280

              #7
              Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

              Ik denk dat Osama net zo min dood is als ie ooit leefde...het is een gezicht die ze gebruikt hebben om onze angst een gezicht te geven... Ik denk dat Obama er klaar mee was, en dacht weet je wat ik zeg wel dat ie dood is...z'n gezicht bij z'n speech is vaag, alsof ie net heel ontstellend nieuws heeft gehad of dat ie iets tegen z'n zin doet...
              Overigens is al Qaida geen terroristisch netwerk maar een ordinaire drugsbende geholpen en gefinancierd door inlichtingendiensten...
              Pz

              Comment

              • Poffertjesporem
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 1113

                #8
                Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                Zeker verkiezings tijd......

                Grtz.

                Comment

                • zeescout
                  Retired
                  • Apr 2011
                  • 8

                  #9
                  Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                  volledig akkoord met pariaz

                  Comment

                  • Weedy
                    Ultra Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2248

                    #10
                    Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                    Wat ik vooral verdacht vind, is dat zowat iedereen op de wereld de ophanging van Saddam Hussein heeft kunnen zien, en we hier niks van zien. Geen foto's, geen filmpjes, niks.

                    Het enige wat we weten - en dus moeten geloven - is dat hij door zijn kop is geschoten, daarna meegenomen en na een DNA-test overboord is gegooid.

                    Oftewel, het enige bewijs wat er is, is de DNA test. Een DNA test, die dus makkelijk te vervalsen is, (door bv het DNA van een zoon o.i.d. van hem te nmen). Dit DNA werd vergeleken met die van Osama's moeder. Moeder?! Iemand ooit iets van die vrouw gehoord?
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment

                    • Jointjedraaien
                      Admin
                      Admin
                      • Oct 2007
                      • 4362

                      #11
                      Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                      Deze foto zou hem dan moeten zijn, 1+1=Osama?
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                        Ik vind het maar apart allemaal... eerst alle aandacht naar die vent, dan weer is 'tie maar een marginale factor en moet Saddammetje het ontgelden (terecht wel, maar jammer dat het zo onhandig gedaan is en onder zulke slechte voorwendselen). Er zijn allerlei rapporten en documenten opgedoken waaruit soms heel overtuigend blijkt dat hij al jaren op ijs zou liggen of anoniem ergens begraven is, de foto die JD hierboven doorlinkt stond vorig jaar al op het net (en zeg nou zelf als je naar z'n bekkie kijkt > da's toch gewoon een kopie ?). Daarnaast zou hij door CIA-mensen medisch behandeld zijn, hielp de pakistaanse geheime dienst met dialyse-apparatuur, raken ze 'm kwijt op talloze lokaties en krijgt hij nu een rap zeemansgrafje terwijl je zou verwachten dat bewijs van zijn overlijden zo breed mogelijk uitgemeten zou gaan worden.

                        Linksom of rechtsom : de "war on terror" gaat natuurlijk door, burgerrechten worden nog even extra ingeperkt want zijn "dood" zal vast weerslag krijgen. Regeringen wereldwijd bevestigen hun inspanningen en -hoera- de beurs krijgt een zetje. Maar goed, da's een druppel op een witheet metalen schandpaal.

                        Uit pure interesse is het eerste wat ik deed toen ik dit bericht hoorde even checken wat Alex Jones zou gaan vermelden ( http://www.infowars.com ) en ja hoor : een stortvloed aan tegenberichten (met links en videootjes. Let vooral op het interview met de vermoorde pakistaanse regeringstante uit '07 waarin ze iemand aanduidt als de moordenaar van Osama) .
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #13
                          Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                          Dit zinnetje pikte ik uit de commentaren onder de link van JD.

                          Why does everything has to be a "conspiracy"?.......


                          Inderdaad, ik heb wel iets beters te doen dan alles in twijfel te trekken wat de Ammi's zeggen...

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #14
                            Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                            Omdat op uitgerekend deze een prijs stond van 25miljoen dollar ? Scheelt zeker 3 weken WC-papier kopen zou ik denken...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • Weedy
                              Ultra Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2248

                              #15
                              Re: VS-troepen doden Osama bin Laden

                              Ik zoek maar achter weinig onderwerpen een conspiracy, maar vind dit toch wel héél vreemd dat er niet eens hard bewijs is dat de top #1 terrorist van de wereld (met inderdaad 25 miljoen dollar op zijn hoofd) gedood wordt.
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...