Call Of Duty

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stivano
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2011
    • 59

    #1

    Call Of Duty

    Korting op 420shop
    wie speelt er graag Call Of Duty, zoja welke speel je het liefst en de prestige waarin je bent.

    ik speel het liefst Black Ops en ben prestige 8 lvl 32
    ik speel ook graag modern warfare 2 en ben daar prestige 11 lvl 70
  • Dutchjoint
    Retired
    • May 2011
    • 11

    #2
    Re: Call Of Duty

    ik speel het lieft modern warfare 2 inplaats van black ops. (speel alleen online)
    dit is omdat je voor blackops geen skill's nodig bent heb daar heel vaak 50-60 kills en 4-5x dood maar ook wel andersom.
    plus de mappen zijn daar een slag kleiner en kan je dus lastig met sniper maar 1 of 2 mappen waar je een beetje kan sniperen (en ik speel graan sniper)

    MW 2: presige 3 70 (ga niet meer prestigen wil me wapens houden )
    Blackops: prestige 1 20 (speel ik niet zoveel maar ga niet meer als 1x presige vanwege de wapen)

    Comment

    • stivano
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2011
      • 59

      #3
      Re: Call Of Duty

      niet slecht maar mw3 komt uit in november dus waarschijnlijk zal die beter zijn als black ops lol kheb de pre order al gedaan gisteren

      Comment

      • Dutchjoint
        Retired
        • May 2011
        • 11

        #4
        Re: Call Of Duty

        moet ik ook nog ff doen ik hoop echt dat mw3 net zo mooi (of nog beter) als mw2

        Comment

        • gossie
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2011
          • 25

          #5
          Re: Call Of Duty

          Ik speel af en toe Modern warfare 2 en 1. Nooit verdergegaan dan gewoon level 70 omdat ik het te jammer vond van men wapens voor de tijd dat ik erop speel :p

          Comment

          • bearprolec
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 559

            #6
            Re: Call Of Duty

            modern warfare 2 ; black ops sla ik over denk ik

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Re: Call Of Duty

              Ik speel black ops nu wel minder, blijft wel een toffe game, heb onlangs crysis 2 gekocht die speel ik nu wel meer.

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              Bezig...