Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke domme fouten heb jij ooit gemaakt, terwijl je stoned was?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Humor: Welke domme fouten heb jij ooit gemaakt, terwijl je stoned was?

    Korting op 420shop
    Bij mij gaan soms dingen mis als ik die wil doen, omdat ik stoned ben. Nooit blow ik als ik verplichten heb zoals werk etc.

    Een voorbeeld van een paar dagen geleden bijvoorbeeld:

    Ik ben een paar dagen geleden een nieuwe kweek gestart. Mimosa x orange punch van barneys farm. Gelukkig dat ik ze tijdens black friday had gekocht. 5 stuks voor 43€ (normaal 59€)

    Nu had ik er 4 laten kiemen in een glas water. 2 dagen later allemaal gekiemd, doe ik ze uit het glas water in een vergiet, zodat ik ze makkelijk voorzichtig met een lepeltje in de potjes kan doen. Heb ik er 2 in, wil ik een nieuw potje pakken en wil de vergiet wegleggen. Ik sla vervolgends als een holbewoner die met een steens iemand zn hersenpan inslaat vol met dat vergiet tegen de gootsteen....

    1 zaadje kon ik nog uit de gootsteen vissen en de andere heb ik helaas nooit teruggevonden haha. Duur zaadje van bijna een 10tje weg maar goed. Gelukkig zitten er 5 in het pakje. Voor sommige als er 1 niet kiekt, voor mij als ik als een mongool met die vergiet loop te zwaaien.

    (PS. Zaadje uit de gootsteen is als eerste boven de grond)
    IMG_20221206_213929.jpg
    Last edited by Fuego; 6 December 2022, 20:47.

    #2
    Ik ben wel vaker vergeten de stekker van de voedingspomp van het hydrosysteem terug in het stopcontact te steken.
    Beetje olie genomen en dan de voedingsbak verschonen en de dag er na achter komen dat de plantjes wat app hangen….

    Ook wel een keer gehad de bak aan het vullen en dan ff weglopen en afgeleid raken.
    Stroomt de bak over…

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Maar dat gebeurd echt bij iedereen.

    #3
    Lag eens op de bank een toeter te roken, had een blikje cola naast me staan en ene in mn hand die ik als asbak gebruikte…want ja de asbak op tafel was natuurlijk vol en veel te ver weg….

    Ondertussen met een maat van me aan t lullen en toen ik een slokkie van me cola wilde nemen was ik natuurlijk vergeten dat ik het verkeerde blikje vasthad was nie zo lekker
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    Comment


      #4
      Ooit eens zwaar stoned naar de frituur geweest om daar te plaatse iets te gaan eten. Er was een wachtlijn, ik kijken wat ik wil eten. Alles zag er zo lekker uit. Plots kijk ik voor me en iedereen isme aan het nastaren. Blijkbaar had de eigenaar al 3 keer al gevraagd wat ik wou bestellen maar had dit nooit gehoord.
      Nuja swat ik kijk rond me en geen plaats om te zitten. Dus ik zeg nee laat maar en ging weer weg😅

      Comment


        #5
        Nou, toevallig... vandaag, of nou ja gisteren alweer. Ik heb dus een nieuwe mobiel van de zaak, dat doen ze zo eens in de tijd. Dus nadat ik alles had geinstalleerd had ik de oude in een la gegooid met het idee, die stuur ik wel een keer terug. Nou goed, natuurlijk mail, of ik die mobiel terug wilde sturen. Dus ik denk, doen we. Moest dat ding nog wel wissen en de accu was inmiddels leeg dus ik hang hem aan de oplader zodat ik hem die middag kon wissen.

        Dus nou ja... ik druk een paar keer op ok weet u zeker alles wissen? ja ja... en ik leg hem weg en ik denk... hmmm dat lijkt die nieuwe wel...

        Heb ik dus die nieuwe zitten wissen...

        man man

        Geen man overboord verder, kon gewoon opnieuw alles installeren, maar goed...

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Het was geen smartphone waar je alles kon overzetten?

        • KritischeMassa
          KritischeMassa commented
          Editing a comment
          Nou dat wordt helemaal door mijn werkgever geregeld, een hele strakke installatie met een eigen app-store. Dus ik volg altijd maar de handleiding en dan ben ik blij als het draait

        #6
        Eitje bakken. Eigeel en eiwit in de vuilnisbak en schillen in de pan.

        Auto rijden. Gas en rempedaal door elkaar halen en dan balen omdat je denkt dat auto kapot is.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          So, dat is echt niet normaal hoor, kan je niet beter aan de allohol?

        • Snuitje
          Snuitje commented
          Editing a comment
          Ik zou alleen even de auto alvast keren op parkeerplaats van station terwijl toenmalige vriendin haar dochter naar perron bracht. Ik wist al eerder dat stoned autorijden niet kan. Max 3 biertjes doe ik wel.

        #7
        * 10x de auto afslaan tijdens het optrekken, na dat iedereen bijna geen lucht meer had van t lachen ontdekte ik dat hij in z’n 3e versnelling zat( had toen net een week m’n rijbewijs)
        * met 80kmp rijden in een automaat en dan zogenaamd naar de 5 willen schakelen en de rem dus instampt als dat je bij een koppeling doet.
        * filter sigaret verkeerd om aansteken.
        * na de winkel rijden om (warm) eten te halen. In de winkel vergeten wat je er kwam doen. En met snoep thuis komen
        * als catering host mee op z’n vakantie reis bus(stage destijds). Heen weg m’n werk voorbeeldig uitgevoerd. Vervolgens kom je daar in Spanje aan en heb je 8 uur vrije tijd voordat de bus weer met mensen na Nederland terug rijdt. Verstandige mensen pakken die 8 uur om te slapen/rusten. Onverstandige mensen ( ik soms) gaan een fles Malibu halen (smerige zooi) en halen hun zakje wiet tevoorschijn lopen vervolgens na t strand om die zak leeg te roken en die fles leeg te zuipen en vallen knock-out op t strand in slaap. Half uur voor vertrek werd ik helemaal pannegaar wakker en spurten na de bus. Eenmaal aangekomen in de bus ram misselijk. Voel me helemaal niet goed ( was die dag tegen de 40 graden in loret de mar of iets) dus met een zonnesteek terug na huis. Die mensen hebben nog nooit z’n kut host gehad op die bus als mij toen volgens mij😂 kotsend/stinkend na alcohol en zweet die mensen sporadisch bediend als t me uitkwam en voor de rest als een verlepte junk daar voor in die kut bus 17 uur lang bij komen👌🏼 top dag.
        * met de boot in de sluis touw los laten waardoor heel dat ding scheef ging.
        * met iemand anders z’n slippers thuis komen.
        * op de Tensiometers kijken welke plant water nodig heeft en dan als nog het water bij de verkeerde plant gooien.
        * niezen met een net gedraaide joint in de mond waardoor de inhoud terug op tafel ligt.
        * weg rijden en je aanhanger niet goed aangekoppeld hebben met als gevolg 100m verder op je aanhanger vanzelf bij de buren door de hek heen rijdt.
        * ingehaald worden door de politie veelste hard zonder zwaailichten, dus ik er achter aan gepaste afstand-zelfde snelheid. Enige verschil…(stoned,weinig gebruik van knipperlichten 😂) vervolgens stop teken, waarom ik geen knipperlicht gebruikte… ik zei dat ik zuinig ingesteld was..minder snel lampje vervangen. Kon die mee lachen maar de boete zou de volgende x duurder zijn. Houdoe en bedankt.
        * ergens parkeren om 10€wiet te halen, 5 min weg. Kom terug.. handhaving of politie( weet ef niet meer welke) staat daar een boete uit te schrijven.. op papier destijds, ik zeg meneer meneer aub ik ben nog geen 5 min weg gwst. Hij zegt pech ik ben al aan t schijven. Ik zeg ach kom op ik zeg dit kunnen we toch ook op een andere manier oplossen €€€ hij zegt oppassen jij anders schrijf ik je er ook nog een uit voor poging tot omkoping 😂😂🫱🏽🖕🏼🖕🏼🖕🏼kk flikker
        * na een halve space cake waar 25gr wiet in verwerkt zat van ons en een dikke Toet te hebben gerookt na Leidseplein gegaan om daar vervolgens kei hard voor een random friettent knock-out te gaan.🤷🏼‍♂️

        Tja ik blow al veelste lang en ook veelste veel als ik t zo terug lees😂en ik kan nog wel door gaan maar heb me eigen al genoeg voor lul gezet dus we houden t hier maar bij.

        Comment


        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Hahahahahahahahahahahahahaha, precies een sprookje 😜🤘

        #8
        Een profielfoto plaatsen op een wietforum...

        Om het op z'n Maximas' te zeggen, 'ik was een beetje dom.' (en stoned) 😳

        Comment


        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Hahahahaha ja dat soort dingen doen we dan lol

        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          belladonna Gelukkig heb je dan nog mensen die scherp genoeg zijn om je op je fout te wijzen... 😉

        #9
        Wilde een lekker bakkie doen na het eten, heb een espresso apparaat en die spoelt altijd eerst even door voordat je koffie kan zetten(ik zet er altijd een kopje onder om het op te vangen).
        Ik pakte m'n koffie, jointje erbij, en ga er lekker voor zitten.
        Eerste slok....🤢🤮🤮🤮Gadverdamme!!
        Had dus m'n koffie weggeflikkerd (weggegenderneutraald, voor de gevoelige zieltjes onder ons...) en dat andere koppie meegepakt.. 😭
        ​​​​

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Was zo nasty! Eclecticon 🤢

        • Bitterbal
          Bitterbal commented
          Editing a comment
          Ook wel eens gehad bij een oude werkgever, met een Senseo. Pad vergeten om te wisselen. Was niet zozeer stoned, hoewel de dag daarvoor vast en zeker web paar gram er doorheen was gejaagd

        • Eclecticon
          Eclecticon commented
          Editing a comment
          Lol 🤪

        #10
        Ik moest 7,10 afrekenen en zei, maak er maar 7 euro van, hij zo van, ja maar het is 7,10, ja, maak er maar 7 euro van. toen begonnen mn vrienden achterin ook nog te roepen, het is 7,10!!! ik moest echt even nadenken maar toen begreep ik dat ik dus bij moest betalen.

        Comment


          #11
          Nou ja dom, meestal sneller geneigd om dingen te bestellen van wishlists.
          Baas in eigen brein.

          Comment

          Bezig...
          X