mijn zelfgemaakte olieschilderijen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • saske
    Elite Stoner
    • May 2011
    • 130

    #1

    mijn zelfgemaakte olieschilderijen

    Korting op 420shop
    hier enkele van mijn zelfsgemaakte olieschilderijen
    227741_1060098136034_1033333159_30209064_1371_n.jpgP1010896.jpg82372624-olieschilderij-christopher-wallas-aka-big.jpgP1010250.jpgP1010677.jpg82372812-olieschilderij-kat-von-d.jpg
    Last edited by saske; 2 June 2011, 15:05.
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #2
    Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

    Nice saske! Zou er zo een op me kamer hangen
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • saske
      Elite Stoner
      • May 2011
      • 130

      #3
      Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

      thanks JD
      heb er wel nog een paar van hangen

      Comment

      • Popos
        Retired
        • Feb 2011
        • 217

        #4
        Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

        Prachtig man , Wat dacht je van Tupac?

        Comment

        • saske
          Elite Stoner
          • May 2011
          • 130

          #5
          Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

          merci popos
          het is al een tijdje dat ik zit te denken voor hem te schilderen als ik weer wa inspiratie heb.

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

            Sowwwwwwwwww Nummer 5 Dies mooi hoe kom je er bij om die te maken? was dat een opdracht idee ?

            groetjes
            God was never on your side..

            Comment

            • saske
              Elite Stoner
              • May 2011
              • 130

              #7
              Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

              Die was niet in opdracht neen. Tis een beeld van uit Haïti na de aardbeving.

              Thx trouwens!
              Last edited by saske; 8 June 2011, 20:20.

              Comment

              • Cannawizard
                Senior Stoner
                • Oct 2010
                • 43

                #8
                Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                lekker bezig indeed
                vind die van Haiti inderdaad anders dan de anderen,
                de inhoud/betrokkenheid straalt er van af.
                hand met rapper en plafond heeft mooie vlakverdeling

                keep on painting

                grtz Wizzy

                Comment

                • saske
                  Elite Stoner
                  • May 2011
                  • 130

                  #9
                  Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                  thanks wizzy,

                  wou eens iets anders proberen dan zangers of bekende mensen.
                  het is nu wel bijna een jaar geleden dat ik nog voor mijn ezel heb gezeten

                  Comment

                  • misto
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 1011

                    #10
                    Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                    je kan ze ook aanbieden in het ruil topic hehe eventueel tegen zaadjes ofso
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment

                    • saske
                      Elite Stoner
                      • May 2011
                      • 130

                      #11
                      Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                      hey mito,

                      serieus da wist ik nie
                      zou wel ideaal zijn, was juist van plan dit weekend zaadjes te halen
                      bedankt vo de tip!

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #12
                        Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                        Mooie schilderijen zeg, je hebt talent.

                        Comment

                        • Xtreme
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 4271

                          #13
                          Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                          Saske, vraag eens aan Reynier de Muijnck uit Goes, wat die van je schilderijen vindt. Reynier heeft een periode gehad waarin hij soortgelijke schilderijen maakte. 't Is een rare vent, maar schilderen kan hij echt. Volgens mij is hij al 40 jaar beeldend kunstenaar. Mijn mening: ik vind je schilderijen heel bijzonder.

                          Comment

                          • saske
                            Elite Stoner
                            • May 2011
                            • 130

                            #14
                            Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                            hey xtreme, die zoek ik zeker eens op!
                            ik schilder nu ongeveer een jaar of 4 en ben eigenlijk al een tijd naar iemand op zoek die er iets van kent en mij wat technieken kan bijbrengen.
                            er is hier wel een kunstacademie in de buurt maar denk nie dat da iets voor mij is.

                            Comment

                            • Weedjewel
                              Special member
                              Lucky Member
                              • Nov 2010
                              • 808

                              #15
                              Re: mijn zelfgemaakte olieschilderijen

                              Ik vind ze ook erg mooi!!!

                              Alsjedatmaarweed...........

                              Comment

                              Bezig...