Klavertje 17 :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • freubel
    Expert Stoner
    Member
    • Nov 2010
    • 85

    #1

    Klavertje 17 :)

    Korting op 420shop
    lol, 1 van mijn balkon plantjes groeit (puur natuur)..euh apart.
    De hoofdstam stopte ineens en splitste zich met als gevolg 17 bladeren
    (net nog even geteld want met de foto lijken het er maar 13)

    IMG_0456[1].jpgIMG_0454[1].jpgIMG_0455[1].jpg
  • Popos
    Retired
    • Feb 2011
    • 217

    #2
    Re: Klavertje 17

    Jaja wat heb je die plant gegeven!
    Leuke fotos

    Comment

    • freubel
      Expert Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 85

      #3
      Re: Klavertje 17

      thx haha geen voeding, alleen growshop grond en regenwater

      Comment

      • Sudoma
        Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2009
        • 706

        #4
        Re: Klavertje 17

        prik een gaatje in je stam en spuit er een beetje stekgel in, dan krijg je hetzelvde effect. Alsof je plant op de annabolen zit haha.

        Maar ziet er wel cool uit zo ja.

        Comment

        • poepzak200
          Cronic Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2011
          • 3081

          #5
          Re: Klavertje 17

          mooi man
          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Klavertje 17

            Das wel heel apart, ghehehe

            Comment

            • mister frank
              Retired
              • Nov 2009
              • 785

              #7
              Re: Klavertje 17

              volgende week hange er in één keer kilo's wiet aan, allezins laat me iets weten dan
              apart soortje

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: Klavertje 17

                15th June 2011.. ik denk dat er al geoogst is.
                Bumpen van oud topic, dus slotje.

                Comment

                Bezig...