Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoek je boekje..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zoek je boekje..

    Korting op 420shop
    Dag beste mensen,

    Wie hier leest graag een goed boek? (slecht mag ook..
    En wie is er nog op zoek naar een goed boek?

    Ik lees graag wanneer ik genoeg rust in m'n koppie heb, ben momenteel een erg goed boek aan het lezen. (zie pic)


    Ik zou zeggen, post hier wat je graag leest, en misschien zie je er wel wat interessants tussen staan. 📚📖

    Attached Files
    Last edited by Babz; 12 September 2023, 20:21.

    #2
    IMG_20230709_181302.jpg geschreven door een Duitse boswachter die anders naar de bomen is beginnen zien door de wetenschappelijke inzichten. Informatief maar supervlotjes geschreven. Als je dit gelezen hebt kijk je anders naar bomen.

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Leuk is dat toch hé, wanneer je een boek tegenkomt wat je doet veranderen in denken.
      (wilde trouwens je comment liken, maar heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen) 🤷

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Comments kan je niet liken.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Zonder bomen was dat boek er niet gekomen!

    #3
    Dit is het laatste boek wat ik gekocht heb.

    https://www.bol.com/nl/nl/p/linux-fo...0000009660193/

    Het is een goed boek, maar ik had er minder aan als ik hoopte.

    Ik gebruik al jaren Linux, en leerde dus weinig nieuws.

    Dit boek is wel een aanrader voor mensen die willen beginnen met Linux of net begonnen zijn. OpenSUSE en Ubuntu zijn de twee distros's die besproken worden.

    Ik typ dit bericht vanaf openSUSE Tumbleweed en Firefox.
    Lets not criticize but legalize

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heb een jaar of wat geleden Ubuntu gehad op de pc, maar ik vond het een gigantisch gedoe!

      Een oude versie van Windows is ook relatief veilig.

    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Als jij blij bent met windows, zou ik het lekker blijven gebruiken.

      Linux is wel veiliger, en moeilijker te hacken.

      Ik ben jaren geleden vooral overgestapt op Linux omdat ik de baas wil zijn over mijn pc.

      Microsoft en ik schijnen namelijk van mening te verschillen over van wie mijn pc is.
      Dat bleek oa toen microsoft maar even mijn windows 7 wilde gaan updaten naar 10, terwijl ik nergens om vroeg.

      Dan windows installeren, 5 keer extra moeten klikken als je geen microsoft account aan wil maken.

      Zeker nu tegenwoordig de meeste spellen ook op Linux werken, met dank aan Valve, heb ik geen windows meer nodig.

    • Raoul Duke
      Raoul Duke commented
      Editing a comment
      Draai denk ik om en nabij al 10-15 jaar Kubuntu, vind de KDE desktop wat mooier als de GNOME.

    #4
    Spannende lectuur lees jij Babz en dat je een Engels boek leest verklaart ook meteen waarom je het zo fluently schrijft!

    Hier ligt ook een Engels boek naast mijn bed, het gaat over een serie moorden dat ironisch genoeg gelinkt is aan het ontstaan van de peace and love hippiecultuur. Ook wordt er een verband gelegd tussen het leger en het ontstaan van de hippiemuziek. Bijzonder temeer omdat de hippiecultuur zo antioorlog en antileger is maar dat vele bekende artiesten waaronder Jim Morrison kinderen blijken van legerofficieren.
    Attached Files
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      In de Engelse taal is ook veel meer info beschikbaar, dus ideaal als je dat makkelijk leest!

      McGowan is indeed a very good writer but a little bit cynical wouldn't you agree?
      Sounds like an interesting channel!

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Cynisch? Neuh, ietwat gehard misschien, maar niet gek ook als je over zulke donkere materie schrijft.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Jim Morrisons' vader was destijds oa ook betrokken bij de operation Bay of Pigs, wat één grote mislukking was.
      Hij was uiteindelijk 'suïcided'..

    #5
    Tijdje geleden alweer maar rete interessant. Full_cover_Memoires_van_een_verslaafd_brein.jpg
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Wat een kleine kutlettertjes achterop man, het lijkt wel een contract!!

      Zeker zo'n wonderdokter die zegt: het leg niet aan mij maar aan me brein!! We hebben een overeenkomst, nee ben geen wonderdokter maar het leg ook nooit aan mij!

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Deze gaat op m'n lijstje, autobiografie kan ik sws wel waarderen.

    • Eerstekamerlid
      Eerstekamerlid commented
      Editing a comment
      Meer gebruikt dan ons allen bij elkaar en nu hoogleraar hersenwetenschappen..

      Het kan verkeren zeg ma.

    #6
    Ey laatste deel van de 7 Zussen
    Screenshot_20230913_153245_Google.jpg
    God was never on your side..

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Dat lijkt wel een kiekje van het mooie Comomeer!

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Nee het is het Meer in Genève Hork

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ook mooi!

    #7
    ​547x840.jpgNiemand kan zo schrijven als King is mijn mening. Wat een briljante geest en hersenen heeft die gast.
    Ik heb niet alles gelezen (kan ook niet) maar 3/4 wel. Dit keer een boek zonder syfy gericht op 1 man, maar het boek neemt je al snel mee naar een heel ander verhaal om dan weer terug te komen bij de kern.
    Jammer dat blowen en lezen vaak niet samen gaat zoals eerder aan gegeven.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Goede schrijver idd, ze zeggen wel dat, sinds hij sober is geworden in de jaren 80, zijn schrijven minder is geworden.
      Ludlum is ook wel goed.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Heb veel van Stephen King gelezen, zeker een goede schrijver. Schreef ook onder zijn pseudoniem Richard Bachman schitterende boeken waaronder de Marathon.

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Die heb ik ook gelezen en je wilt gewoon vooraan lopen zodat je niet wordt dood geschoten.
      Voor de film was de the green mile het beste boek en ook na de film die erg goed was.

    #8
    Alweer een tijd geleden, antropoloog die in de leer gaat bij een sjamaan, jaren `70 van de vorige eeuw....
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #9
      th (23).jpg

      Denk dat ik hier maar s aan ga beginnen..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Angstaanjagend actueel voor een boekje uit '73!

      #10
      Karate bert natuurlijk
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      Bezig...
      X