Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe kun je je kleding beschermen tegen rookvlekken en geurtjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe kun je je kleding beschermen tegen rookvlekken en geurtjes?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik rook al een aantal jaren en zoals velen van ons heb ik vaak last van hardnekkige rookgeurtjes op mijn kleren, om nog maar te zwijgen van de asvlekken die per ongeluk ontstaan. Ik zou graag willen weten of iemand tips of aanbevelingen heeft om deze ergernissen te voorkomen?

    Ik heb verschillende deodoriserende sprays en parfums geprobeerd, maar die lijken de geur maar tijdelijk te maskeren. Wat de vlekken betreft, ben ik nog steeds op zoek naar de beste manier om ze te verwijderen zonder de stof te beschadigen. Het is zelfs nog delicater als ik mijn favoriete paillettenkleding draag, waar ik speciale zorg aan besteed. Paillettenkleding, zoals die op https://glitter-kleding.com/, is vaak delicater en vereist speciale zorg om de glans te behouden en geurtjes en rookvlekken te verwijderen.

    Als je advies of producten hebt die je kunt aanbevelen, hoor ik het graag! Ik zou graag kunnen roken zonder dat mijn kleren daar de prijs voor betalen.

    Alvast bedankt voor jullie feedback en tips!​
    Last edited by Juliona; 21 November 2023, 09:29.

    #2
    Blow in je blootje 😇

    Comment


      #3
      Wat je wil gaat niet
      stap 1 rook buiten en nog blijft het in je kleren zitten

      Stap 2 gooi je kleren na as vlek in de was

      Stap 3 werkt beste. Trek al je kleren uit en rook buiten pak de tuin slang spoel je af. Ga naar binnen poets je tanden en neem een kauwgum suc6 . Trek dan fris gewassen kleren aan
      God was never on your side..

      Comment


      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Of je geef je wiet aan iemand anders!!

      #4
      Buiten roken idd. Of een Lampe Berger ​​​​ aansteken tijdens het roken.

      Kleding stomen haalt eventueel de geuren er uit, maar dan kan je net zo goed even de wasmachine aan zetten
      Baking cookies in my MiniGrowBox .

      The ultimate growbox for one plant. ​​​

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Lamp Berger word nu ook verkocht bij de acktion met geurtjes

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        De echte?

      • Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        Nee was de namaak helaas. Was ook al aan t kijken, anders had ik er ook een paar extra gescored 😅

      #5
      Rook puur in een bong, dan heb je dat niet en ook geen dooie vogeltjessmaak in je mond zoals bij joints.
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        Of vape... Scheelt ook in de stank

      • Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Nee toch liever de stank van een bong dan de lucht van een veep!

      #6
      Als je puur rookt ruik je idd niks, ik rook elke avond binnen heb een simpel afzuigertje met filter hier op de kast staan.. of het ruikt wel maar niemand zegt tegen me dat ik naar groente stink🤷🏼‍♂️ een van de 2 moet t zijn..

      Comment


        #7
        Ik vape heel de tijd in mn gameroom , dat trekt nergens in en ruikt eigenlijk wel lekker fris. Je ruikt het net als de zeepgeur die blijft hangen na het douchen. Na een tijdje is dat gewoon weg. Toen ik nog rookte had ik niet door hoe erg ik naar de wiet stonk, tot je dus bij mensen zit die wel joints roken en je toch merkt dat je bij thuiskomst meteen wilt douchen en je kleding in de was gooien. Ik rook heel af en toe nog wel eens een waterpijpje, met pure hash, of een klein plukje wiet, maar 99% van de tijd vape ik en dat bevalt me uitstekend.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dynavap M7 is uit!

        #8
        Cake bakken.

        Comment

        Bezig...
        X