Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Cho3y
    Retired
    • Jun 2011
    • 100

    #1

    Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!

    Korting op 420shop
    Hey ieder 1

    Ik zag een toppic met wie heb het lelijkste plantje.
    Leek mij leuk om je mooiste plantje eens te vertonen omdat je daar natuurlijk het trotst op bent
    Dus heb jij een mooi plantje waar je echt trots op bent?! Deel het met de andere JD'rs.
    Zet er ook even bij : Het soort / Voeding ja of nee / buiten of binnen.

    Hier mijn trots tot nu toe

    Staat momenteel in bloei is een EarlyGirl autoflower / Voeding van canna / Binnen.
    16CM groot
    Haarlem-20110722-00407.jpgHaarlem-20110722-00400.jpgHaarlem-20110722-00403.jpgHaarlem-20110722-00409.jpg



    Grtz Cho3y
  • joekie
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2008
    • 486

    #2
    Re: Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!



    sigpic

    Comment

    • Vegastar
      Retired
      • Jul 2011
      • 6

      #3
      Re: Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!

      Buitenplantje ,Voeding 13/14 ach ja beetje meer zon en het komt wel goed!

      Bloei.jpg

      Comment

      • teuthor
        Retired
        • Aug 2011
        • 1

        #4
        Re: Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!

        2011-07-25 11.44.33.jpg "big bang"

        Comment

        • HJM
          Wicked Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 3714

          #5
          Re: Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!

          Deze??
          2 Recovery Dame Blanche in 1 1/2 ltr clematispot.
          Attached Files
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment

          • Cho3y
            Retired
            • Jun 2011
            • 100

            #6
            Re: Wie o Wie Heeft het mooiste plantje van jd!

            jezus HJM!!

            Kwijl loopt me in me bakkes...
            verdomt mooie plantjes

            zeker dat die smaken of gesmaakt hebben

            Grtz Cho3y

            Comment

            Bezig...