Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wij hebben ook katten en soms vinden wij toch wel duivenveren en botten in de stal........
vind t wel een beetje zielig dat die papegaai de hele tijd zit te smeken om terug te gaan, naar zijn kooi veronderstel ik.
Hij zal wel slim zijn, maar denk ook wel getraumatiseerd of zo.... beetje dubbel.
met zo'n kutleven ging ik ook eerder dood zo'n beest leert woordjes omdat ie sommige woordjes leuk vind om te zeggen, als jij heel blij telkens en liedje zingt, of jointje draaien zegt vind de papegaai dat ook leuk en gaat ie dat na doen/praten... maar als je dat en papegaai zo gaat proberen aan te leren vind ie dat echt niet leuk om te doen.. ze zijn wel leergierig dus je moet ze wel flink aadacht geven maar dit is gewoon zielig..
Ja na een paar clipjes te zien vond ik het ook best zielig.
Vooral omdat de papegaai in elke clip wel 1 keer zegt dat hij naar huis wilt of dat hij het niet wilt doen.
Comment