Heerlijke commercial
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: Heerlijke commercial
Ja idd een vette reclame lol
Vooral dat stukkie platoon nabootsing...geweldig
GreetzzComment
-
Re: Heerlijke commercial
right ... zit je met wat volwassen kerels te kletsen en komt dit voorbij > werkelijk al vrouwen bij de uitverkoop he-le-maal los gingen die gasten toen de helicoptertjes ter sprake kwamen.. toch eens checken mer Raytheon of ze inmiddels ook mini-geleide wapensystemen hebben (USB powered mini multi-warheads : "don't take no for an answer, mini-nuke the bastard!")Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the topComment







Comment