Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De beste stonerfilm
Collapse
X
-
Schindlers List

Hehehehe
Maar een goeie oorlogsfilm vind ik altijd erg gaaf. Geen kampfilms, maar gewoon lekker schieten enzo
1944 laatst weer eens gezien, erg mooi"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Ik kan mij een film herinneren van een groepje tieners due een weekend op school moesten nablijven. Daar werden op een gegeven moment jointjes gerookt. Eerste keer dat het mijn interesse opwektte
cultfilm, titel ben ik kwijt"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Alles van Monty Python´s Flying Circus.
En oude splatter en gore films, Texas Chainsaw Massacre, Bad taste e.d.
Godzilla´s uit Japan.
The Simpsons.
Red Dwarf 7.
Bob Ross !!!
...Last edited by kelderkastje; 8 June 2025, 13:24.
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Een klassieker die ik zo vaak gezien heb dat ik 'm me zo voor de geest kan halen. Fist of Fury vond ik de beste waar Bruce Lee het meest kwaad is van al zijn films. Dit is mijn jeugdheld die me inspireerde op karate te gaan omdat er in de buurt geen Jeet Kune Do gegeven werd. Nu zijn er twee stromingen, een die meegaat met de tijd en de andere die precies bij de leer van Bruce Lee blijft.
-
Kung fury haha, absurd he, triceracop !! kung pow is ook ietwat in dien aard . Nog gezien? Super troopers
Maar films over wiet of waar er wiet in voorkomt, of wat je graag doet scheef, dat laatste eerder fantasy/scifi . Spacetoestanden of animation . Iets die je doet fantaseren of denken. Zoals op paddos naar jurrasic park gaan kijken in de cinema maar helemaal anders
jointje en interstellar fzo
Ganja always does the trick.
Comment

Comment