Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hattrick

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hattrick

    Korting op 420shop
    Ik weet niet of er hier nog veel voetbal liefhebbers op het forum zitten, maar zeker de moeite waard om eens te ontdekken is het realtime online managing spel HATTRICK.

    Het basisprincipe is simpel, je bent manager van een team, je zorgt voor de aankoop en verkoop van spelers, je zorgt voor het aanstellen van een goede staf, stelt trainingsprogramma op, etc.... Het klinkt ingewikkelder dan het is.

    REALTIME? een week is een week en een match van 90 minuten duurt 90 minuten, dat is real time (klinkt dom) wat hiermee bedoeld wordt is dat 's zondags de competitie wedstrijden gespeeld worden en 's woensdags de eventuele beker of vriendenmatchen. Je speelt altijd tegen een team van iemand anders, competitie en beker matchen worden door hattrick geregeld, vriendenmatchen regel je zelf met andere spelers.

    Wie een team aanvraagd krijgt na enkele dagen een team toegewezen, natuurlijk begin je in de laagste klasse's van je land, het is aan u om u op te werken tot 1ste klasse! (klinkt gemakkelijker dan het is!)

    Voor geintreseerden: http://www.hattrick.org
    mijn team heet FC Mstar en zit in reeks VII.437 (7de klasse, ik ben gestart in 10de)


    #2
    Re: Hattrick

    Gestart in 10e? Ik ben gestart in 8e (kzit daar nu nog maar enfin, kspeel ng maar 1jaar).
    Mijn team: RPS Runescape (tja, kwas toen in die tijd hevige RS fan Is nu wel gelukkig over.)

    Comment


      #3
      Re: Hattrick

      Hattrick is de laatste jaren serieus aan het ontwikkelen en er zijn enkele reeksen 'weggevallen'.

      Comment


        #4
        Heb het gespeeld, is wel vet maar beetje sloom vind ik.

        Comment


          #5
          Dat is omdat het in 'real time' gespeeld wordt, dat wil zeggen dat een week effectief 7 dagen duurt. Daarom zijn er ook maar 8 teams per reeks en 3 'seizoenen' per jaar.

          Maar er worden steeds meer functies ontwikkeld, zoals oa de jeugdopleiding, zodat je team toch wel de nodige aandacht en tijd vergt wil je ver geraken in Hattrick. Het is geen actie spel, maar vooral een strategisch spel zoals voetbal in werkelijkheid dat ook is.

          grtz

          Comment


            #6
            Veel tijd insteken? Ik niet hoor en ik sta 1e in mijn reeks. En ik heb m'n eerste twee bekerwedstrijden gewonnen. Ik laat gewoon alles zoals het is en kijk gewoon naar mijn uitslagen.

            grtz

            Comment


              #7
              ik speel het al 4 jaar!
              Ik ga er mee stoppen begint saai en mono te worden.
              Tijd voor een nieuwe hobby de wietplant
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              Bezig...
              X