Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Skannabis
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2007
    • 254

    #31
    Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

    Das met plezier gedaan oki

    Grtz
    Skanna

    Comment

    • Methos
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Apr 2008
      • 322

      #32
      Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt



      Ook zelf gemaakt
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #33
        Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

        Cool
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • Boerjanster
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Dec 2007
          • 277

          #34
          Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

          Lijkt verdacht veel op iets dat ik al eens gemaakt had in photoshop lol

          Zie link:

          Creatief met wiet
          Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

          Comment

          • Methos
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 322

            #35
            Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

            Oorspronkelijk geplaatst door Boerjanster
            Lijkt verdacht veel op iets dat ik al eens gemaakt had in photoshop lol

            Zie link:

            Creatief met wiet
            lol ^^ heb dat plaatje toch een jaar of 2 geleden gemaakt hoor ^^
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment

            • Boerjanster
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Dec 2007
              • 277

              #36
              Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

              Zeg ook niet dat je het hebt nagemaakt ofzo
              Ik ben een groot mysterie, verpakt in een raadsel met een strik van vraagstukken

              Comment

              • okiwiet
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 435

                #37
                Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                vind da echt wel nice zo een cannaoog maar ze gaan idd al enige tijd rond, in smartshops vind je zelf al een oogbal mee een cannablad op. wel nice gedaan, hopelijk niet je eigen oog gebruikt(fingerprint of your eye)


                grtz
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment

                • Gleb
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Apr 2008
                  • 70

                  #38
                  Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                  hehe "eigen oog"

                  Comment

                  • Methos
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2008
                    • 322

                    #39
                    Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                    Oorspronkelijk geplaatst door okiwiet
                    vind da echt wel nice zo een cannaoog maar ze gaan idd al enige tijd rond, in smartshops vind je zelf al een oogbal mee een cannablad op. wel nice gedaan, hopelijk niet je eigen oog gebruikt(fingerprint of your eye)


                    grtz
                    nee is een of andere vrouwenoog dat ik heb gevonden op internet ^^ heb het dan bewerkt met een weedblad, ook gevonden op inet :p
                    >>> LR2 mini-kweekje<<<

                    Comment

                    • johnny
                      Retired
                      • Apr 2008
                      • 59

                      #40
                      Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                      JD mooi werk ckr ckr
                      welk programma gebruikt je
                      photo shop cs 3???


                      mooi gedaan

                      Comment

                      • Jointjedraaien
                        Admin
                        Admin
                        • Oct 2007
                        • 4362

                        #41
                        Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                        Ik gebruik photoshop CS2 (nogsteeds)
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        • Cookiemonster
                          Retired
                          • Jan 2008
                          • 258

                          #42
                          Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                          ik gebruik m'n goede oude avatar ^^

                          Comment

                          • Skannabis
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2007
                            • 254

                            #43
                            Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                            Als ik langer dan 10 seconden naar de jouwe kijk cookie schiet ik in de lach

                            Grtz
                            Skanna

                            Comment

                            • Fridge
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 133

                              #44
                              Re: Jou eigen wiet plaatje / foto bewerkt

                              De Avatar en Sig ook zelf gemaakt!

                              Keep on photoshopping!

                              Grtz!

                              Comment

                              Bezig...