Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto je beste vriend ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

auto je beste vriend ?

Korting op 420shop
    Goed, ik ben dus geen fan van auto's. ja, ze zijn handig, soms zelfs best mooi cq grappig. Maar mij zal je nooit een nieuwe auto zien kopen, ongeacht de hoeveelheid besteedbare poen. Op mijn lijstje van meest onzinnige auto ooit stond tot nu toe -eenzaam bovenaan- de Hummer. Dat is namelijk een voertuig waarbij het hebben van een rijbewijs een serieuze beperking vormt voor weggebruik. Zeg nou zelf, al die stomme regeltjes van hier wel en daar niet rijden, voorrang, stoplichten ...als je er bekend mee bent ga je je er ook aan aanpassen, en met zo'n humding is dat volstrekt overbodig.

Filmpjes waarin Hummers worden opgeblazen vind ik leuk, ik kan niet precies zeggen waarom. Ochtendhumeur ? even een hummer zien vlammen en moreweed gaat blij op z'n fietsje naar het werk. En toen kwam ik onderstaand filmpje tegen... vanaf 2:50 wordt het interessant voor bewoners van plekken waar "wegslepen" een van de buitenspeelaktiviteiten van de lokale militia is. En : op 6m20 wordt ik dus helemaal blij. Wat alleen die rooie tank in beeld doet de hele tijd is me niet helemaal duidelijk

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Re: auto je beste vriend ?

Prachtig ding, die rooie tank. Ik heb die aflevering van Topgear juist een tijdje terug gezien.
    Hij is er ook in deze uitvoering, alleen wat moeilijk verkrijgbaar voor burgers.
    800px-DSC0429.JPG
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Deze auto laat je niet in de steek

Comment

hehe wat een beest.
        sigpic

Gertie's bescheiden bloemen tuintje

Comment

MOD : mag een slotje op
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Okay dan

Comment

Bezig...
            X