toch nog eens de verf boven gehaald

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • janneman2
    Retired
    • Mar 2012
    • 9

    #16
    Re: toch nog eens de verf boven gehaald

    geweldig

    Comment

    • Popos
      Retired
      • Feb 2011
      • 217

      #17
      Re: toch nog eens de verf boven gehaald

      Even zeggen , dit was de originele foto en saske heeft prachtig werk geleverd!

      Comment

      • saske
        Elite Stoner
        • May 2011
        • 130

        #18
        Re: toch nog eens de verf boven gehaald

        Haha thanks popos kom der maar om

        Comment

        • monty
          Banned
          • May 2009
          • 11215

          #19
          Re: toch nog eens de verf boven gehaald

          P1020295.jpg



          Verhip dat lijkt er idd griezelig veel op vooral de wat wazigere linker onderkant.

          Comment

          • saske
            Elite Stoner
            • May 2011
            • 130

            #20
            Re: toch nog eens de verf boven gehaald

            thanks monty ben ondertussen aan de volgende bezig dat wreeeeeeeeeeeeeed in detail is ma heb er wel nog geen goeie foto van. 426169_3065532310635_1033333159_32984595_2040802378_n.jpg

            Comment

            • Popos
              Retired
              • Feb 2011
              • 217

              #21
              Re: toch nog eens de verf boven gehaald

              Allesinds bedankt voor het schilderij , heeft al mooi plaatsje gekregen TALENT

              Comment

              • saske
                Elite Stoner
                • May 2011
                • 130

                #22
                Re: toch nog eens de verf boven gehaald

                Gij zijt bedankt, ben blij da ge der content mee zijt

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #23
                  Re: toch nog eens de verf boven gehaald

                  Oorspronkelijk geplaatst door saske
                  thanks monty ben ondertussen aan de volgende bezig dat wreeeeeeeeeeeeeed in detail is ma heb er wel nog geen goeie foto van. [ATTACH=CONFIG]112672[/ATTACH]
                  Daar moet je idd meer dan een keer naar kijken. krachtig schilderij zeg. Benieuwd naar een betere foto.

                  Comment

                  Bezig...