Mededeling
Collapse
No announcement yet.
High Life magazine
Collapse
X
-
Re: High Life magazine
Waar is Highlife Magazine verkrijgbaar?
Highlife Magazine wordt verspreid via verschillende zaken in Nederland. Dit zijn o.a: growshops, headshops, groothandels, coffeeshops en andere branche gerelateerde zaken. Ook is er een digitale versie van Highlife Magazine beschikbaar.(op bovenstaande link)
-
ik vind ook wel dat ze ze in belgie mogen verspreiden ook..
1 afhaalpunt in a'pen 1 in brussel 1 in gent....
of tegen betaling laten bezorgen ofzo.. hier ligt hij altijd op de wc en graakt hij telkens blad tot blad uitgelezen... (ahja kheb er om de 6 maand ofzo maar een nieuwe hehe)
Comment
-
zat daar niets growshopachtigs?
of een alternatieve winkel ofzo...
stuur er van elke uitgave een doos naartoe en stuur afhaalbonnen per mail naar belgen ... zo weet je na paar edities hoeveel der moete verstuurd worden ed
vroeger ginge er veel be blowers toch naar de shops maar met opsteltens rare plannetjes en de taskforce in breda die overtime draait is het de pakkans nimeer waard enkel en alleen omda je een highlife wilt
Comment
-
growshops verboden? welke wet verbied er iets wat er in de growshop ligt?
(dat ze niet elke week razzia hebben is natuurlijk een heel andere zaak!!)
Kheb zelf een mail gestuurd met de vraag of zoiets mag geopend worden in belgie (mail gericht aan politiezone pak hiervandaan
) de agent die me geantwoord heeft wist het zelf niet en verwees me door naar het ministerie van justitie...
Het enige dat ze je kunnen aansmeren is het aanzetten tot druggebruik
On topic: op een netbook een magazine lezen dat op een dubbelgevouwen A3 wordt gedrukt is lastig
+ als ik op de pot zit is de laptop meestal nog in gebruik door eef
+ ik denk dat er weinig interesse is omdat het ni echt gekend is nuja iedereen kent het maar niemand weet wat voor een schat aan info er soms in te vinden is
Naar de financiele kant toe kan ik me voorstellen dat de kosten voor distributie mee gedragen worden door de (overvloedige) adverteerders zoals bij bijv de lokale 'gazetjes' het geval is
PS vroeger hielden ze hem bij voor mij in men favo coffeeshop in BOZ maar nu die dicht is...
Comment

Comment