Mededeling

Collapse
No announcement yet.

High Life magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 20:53 ----------

Trouwens @ eefenkevin: bedankt voor de actie om een mail te sturen naar de smurfjes, zelf zou ik daar nooit opkomen om zoiets te vragen aan de "arm der wet"

Comment

Re: High Life magazine

Nice, onlangs uit de growshop ook een krantje gekregen: Soft Secrets =>http://www.cannabis.info/NL/softsecrets/home

Comment

Growshop in Nederland dan?

Comment

Aah HL zo een leuk boekske.
          Ik ga ze gewoon telkens halen bij alien nu

Comment

@twistedshack: Jup in Maastricht

Comment

Alle High Lifes zouden on-line beschikbaar zijn via : http://www.cannabis.info/NL/home
              Idem voor Soft Secrets via dezelfde website.

Peace en Respect,

Berre

Comment

Maastricht, hou van deze stad. Toffe coffee shop trouwens daar toen ik daar was (een 5tal jaar geleden).
                Dit was op een boot, bestaat deze trouwens nog?

Comment

coffeeshop mississipi, bestaat idd nog

leuke shop om te chillen maar niet om naar en van te lopen, veels te veel frans gespuis dat denkt dat de stad en de kade van hun zijn....

Comment

Ah noemt deze shop mississipi? Ja idd chil om eentje te roken.
                    Heb daar toen niet veel frans gespuis gezien, dus daar kan ik niet van meespreken

Comment

zoveel te beter hehe
                      is vooral in het weekend na twaalven wel dat ik vroeger altijd daar kwam...
                      ook altijd zo druk dat je 5gr kocht, wat ging blowen en relaxen en voor het buitengaan kocht je weer 5gr
                      dan met een renault espace naar huis, zitten lekkere roltafeltjes in voor iedere passagier
                      maarja in die tijd waren er nog geen speekseltesten ed ...

Comment

Mississipi lol, ben er geweest in het begin toen er slechts een tapijtje lag
                        met 4 houten kratjes om op te zitten en een tafeltje...plakje ketama aan
                        8000 fr voor 100 gr goeie tijden

Comment

Ik lees highlife altijd online, maar ik zou het ook wel fijn vinden om deze in m'n brievenbus te ontvangen of een abbonoment hierop kunnen nemen. Misschien een ideetje voor iemand die bij een uitgeverij werkt

Comment

Bezig...
                          X